Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag ser att nått väldigt viktigt fattas på just den där bilden...

Det finns inget spår alls av öl...INTE ALLS!

 

Juste, bara så ni vet så har nu genom egen upplevelse att man ska aldrig säga ja till nått innan man vet exakt vad som ska hända när en tjej frågar om nått...

 

Slutade upp med att jag hade folk hemma till 3 imorrse varav 3 vägrade bege sig hem! DOM TOG ÖVER MIN LÄGENHET!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser att nått väldigt viktigt fattas på just den där bilden...

Det finns inget spår alls av öl...INTE ALLS!

 

Juste, bara så ni vet så har nu genom egen upplevelse att man ska aldrig säga ja till nått innan man vet exakt vad som ska hända när en tjej frågar om nått...

 

Slutade upp med att jag hade folk hemma till 3 imorrse varav 3 vägrade bege sig hem! DOM TOG ÖVER MIN LÄGENHET!

 

Jag köpte från Internet och det ända som fanns på sidan var Heiniken. Öl köper jag på Systembolaget vid ett annat tillfälle.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Puerto Rico var en idé som spånades fram av Andreas Seyfarth, Thomas Lehmann och en till om jag inte har fel, men det blev Seyfarth som konkretiserade själva konceptet, och fick därför credit. Men när de sedan skulle dra konceptet vidare och utveckla ett kortspel av det så splittrades det i två delar. San Juan som Seyfarth konkretiserade ganska snart fick hans namn, medan Thomas Lehmanns hamnade på Race for the Galaxy.

 

How's that for meningslöst faktum?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dock tycker jag att det skulle räcka med en "Off Topic" i Allmänt-forumet.

Citerat för sanning!

 

"Har du onödig fakta som man aldrig i hela sitt liv kommer kunna ha nytta för? dela med dig av det här så vi också får lite onödig fakta" var trådskaparens uppmaning. "Onödig fakta!!" var en spamtråd, en ursäkt att få klämma ur sig ointressanta och onödiga korta inlägg som "mina byxor blev blöta av regnet", "idag äter jag köttbullar och spaghetti till middag" och sådana saker. Inte en plats att skriva långa berättelser man vill spara till efterföljande generationer. Inte en plats att föra givande diskussioner som man vill kunna komma tillbaka eller referera till senare. Och det var inte heller en småpratstråd för att lära känna varandra.

 

Heh lite längesen detta skrevs men whatever!

 

Faktum är att trådens orginella idé inte var att du skulle dela med dig utav något som hänt i ditt liv, utan mer generell fakta som ingen känner till, men som kan vara kul att veta.

 

Till exepmel: "I genomsnitt sväljer vi 8 spindlar om året."

 

Så ja.. i princip var allting i den tråden spam, men ingen verkade störa sig på det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Jag tycker det är helt underbart när man fått för sig att göra pizza, slår på ugnen och sedan låter den stå i 45-60 minuter innan man inser att fan... det var mat som skulle in också ja! Kanonsoft.

 

Fast det är klart. Kan man sätta sig på toa och trycka ut en jävel i väntan på att mozzarellahärligheten blir färdig spelar det ju ingen större roll...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag har fått jobb! Mitt första jobb faktiskt. Dessutom som klippt och skuret för mig. I dessa tider trodde jag aldrig att jag skulle ha en sådan tur. Kommer att gå in i en befintlig organisation och styra upp en ny digital satsning med bland annat webbproduktion. Helballt och skitskoj!

 

Arbetsverktyg? Mac såklart! ;)

 

data.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fått jobb! Mitt första jobb faktiskt. Dessutom som klippt och skuret för mig. I dessa tider trodde jag aldrig att jag skulle ha en sådan tur. Kommer att gå in i en befintlig organisation och styra upp en ny digital satsning med bland annat webbproduktion. Helballt och skitskoj!

 

Arbetsverktyg? Mac såklart! ;)

 

http://www.induce.nu/pictures/data.jpg

Grattis! Men mina kondoleanser för att du måste jobba med Mac ;p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...