Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Haha roliga jag fick upp då:

 

"Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek."

 

"Hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har haft sexuella kontakter med djur."

 

"Pentagon har erkänt att de försökte utveckla en "gaybomb" som skulle få fiendera att attraheras av varandra."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kunde inte hålla mej. Kolade igenom första episoden av Elfen Lied på lunchen.

Den ser verkligen lovande ut! :D

 

Nej. nu får man slita sej och gå till jobbet igen istället.

 

Haha, själv satt jag och tittade på Nadia ep.9, så jäkla skönt att slippa den där deprimerande ön.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hei Joakim

 

Nei du er ikke den eneste som har fått en slik mail er jeg redd.

 

Det er ikke sendt en ny pakke, ser ut til at vår e post system har tullet litt. :)

 

Ha en fin Jul

 

Med venlig hilsen / Best Regards

Kari Kristiansen

 

Det var väl bra det, trevliga är dom med. Är nog det enda företag jag sett som använder såna där små trevliga Microsoft-smileys som finns i Word/Outlook etc. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ca. 4 dagar har jag en engelsk grammatiktenta. Jag gjorde precis en provtenta på ämnet, och resultatet blev 55.5/85 rätt, dvs. 65,3%. Därtill kommer dessutom en översättningsdel, som så vitt jag vet bara kan reducera poängantalet om man är dålig.

 

Dessutom har jag två dagar efter det en vokabulärtenta, samt deadlinen för min sociallingvistik-essä -- till vilken det är meningen jag ska göra någon sorts undersökning. Huvaligen vilken helg det kommer att bli ><

 

Ämnet för essän är för övrigt, "Pratar man annorlunda om man är homosexuell än om man är hetro?" (tonläga, ordval, osv.). Om ni har några erfarenheter om ämnet får ni gärna dela med er; det skulle faktiskt hjälpa mig en del ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ämnet för essän är för övrigt, "Pratar man annorlunda om man är homosexuell än om man är hetro?" (tonläga, ordval, osv.). Om ni har några erfarenheter om ämnet får ni gärna dela med er; det skulle faktiskt hjälpa mig en del ^^

 

Tyvärr inte, men jag har det här fyndiga citatet jag hittade i en bok idag:

"Because there is female love, the foolish human race continues to thrive. Would that the love of boys became the common form of love in the world, and that women would die out and Japan become an Isle of Men. Quarrels between husband and wife would cease, jealousy disappear, and the world enter at last into an era of peace."

 

:D Skrivit av någon japan på 1600-talet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ämnet för essän är för övrigt, "Pratar man annorlunda om man är homosexuell än om man är hetro?" (tonläga, ordval, osv.). Om ni har några erfarenheter om ämnet får ni gärna dela med er; det skulle faktiskt hjälpa mig en del ^^

 

jajjemen det gör dom. Dock i olika grader, men det hörs. Iallafall på dem som är officiellt homo.

Däremot bisexuella pratar fullt normalt.

tonläge? tja. bögar låter lite mer feminina, medan lesbiska låter lite mer.. manliga vet jag itne, men inte lika feminina som andra tjejer.

 

Hej jag har endel färgstarka vänner. ;)

Är dock straight själv, så ni behöver inte få några konstiga idéer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

imorgon mellan 12-15 dyker min nya 46tums plasma tv+hemmabio paket upp. XD

 

"Var inte ledsen lille vän, en vacker dag är jag också avundsjuk på mig själv!"

 

"Avund och vrede förkortar livet, och bekymmer gör en gammal i förtid."

 

"Avund är ett gift. Men i likhet med ett antal andra gifter kan den också ha en stimulerande effekt."

 

"Avund är invändig smuts som absolut måste ut."

 

"Timotei kan dö, men aldrig själva avundsjukan."

 

:http://www.livet.se/ord/kategori/Avundsjuka =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...