Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Lock up your daughters, Hellis is in town!

 

(Fast i mitt fall så slänger jag väl bort dem.)

 

Lock up your daughters, Hellis is in town!

 

 

Jag är tillbaka på sidan some formade min uppfattning om anime

 

Detta bådar illa för er alla

 

Hjärtligt välkommen tillbaka ska du vara! =)

(Fast i mitt fall så slänger jag väl bort dem.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sceleris: Du har bytt bild... xD

Jo, Yang var mest en tillfällig bild efter min julavatar. Och så var det dags att pumpa in lite mer testosteron i forumet! icon_twisted.gif

 

Spamm topic som ger post-count? 0wn4g3.

Att bara posta i Lekparken är dock inget vidare bra sätt att öka sitt inläggsantal, för Lekparken kan tömmas och har tömts. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag som precis hade insett hur fint vi kompletterade varandra...

Det hade jag också tänkt på, men det kändes inte helt komplett. Skulle behöva vara Spinzaku eller nåt då. Passade lite mer temamässigt med Gogo, när han var kejsare. :P

 

Jag får teama ihop mig med Gogo nån gång så vi får vara hjältar båda två igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag igår gick ner i soprummet för att kasta lite skräp såg jag en påse som innehöll 2 st psx och en ps one, i vanliga fall hade låtit dem ligga kvar men jag blev så sugen på att se om de fungerar så jag tog med dem upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag igår gick ner i soprummet för att kasta lite skräp såg jag en påse som innehöll 2 st psx och en ps one, i vanliga fall hade låtit dem ligga kvar men jag blev så sugen på att se om de fungerar så jag tog med dem upp.

Nåå? :O

 

Och om dom inte fungerar, dissekera dom och ta kort =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så där ja, nu har jag testat konsollerna och det visade sig att psx:erna funkade utan problem medans ps one:en verkade ha något luckproblem som gjorde att skivan inte snurrar.

 

Tyvärr var båda psx:erna pal, hade gärna velat ha en ntsc så att jag skulle slippa hålla på med mitt killer om jag blir sugen på att spela. Nu ska man bara komma på vad man ska göra med dem då jag redan har ett psx. Öppna en skulle ju vara rätt intressant som Volbla föreslog, någon som har nå mer tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snubblade över en stream för Japan vs Schweiz i curling igår. Rätt skoj.

 

Men det riktigt konstiga med det här är att det fortfarande går att streama, men nu är det nån animeflicka som sjunger om tokyo eller nåt som loopar om och om igen. Vad är det här?

 

mms://hinamizawa.jp/aCurlingTeamOfSmellyLoliWouldBeNice

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...