Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag körde första gången. (Pun intended.) Det var dock en otrolig lättnad att bli underkänd för något småfel, för jag var verkligen osäker. Att det bara var något litet betydde alltså att jag var bättre än jag trodde. Yay! (Det var sex år sen, då var jag fortfarande en liten pojkspoling, oförstörd av den kalla världen.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni råkar undra över hur en- och två-coursaniméseriernas längd har utvecklats de senaste femton åren så har jag framställt en liten tabell här. Bara TV-serier alltså.

 

FAfoLhgTc.gif

 

Sista raden är förstås inte slutgiltig.

 

(En cours är standardmässig produktionslängd på omkring 13 avsnitt.)

 

(Red.: Stavning.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi utsätts för runt 3000 former av reklam varje dag och endast 50% av den reklamen behåller vi ens undermedvetet; det är bara mellan en och två % som klarar att ta sig till den medvetna delen av vårt tänkande.

Spännande.

Inte vi innesittare som vägrar TV/radio/tidningar... och har Adblock!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igår lyckades jag med något fruktansvärt dumt. Jag hängde upp tvätt, och så tog jag en galge och hängde en lite tjockare tröja på den. Våran tvättmaskin har blivit sämre och sämre så det är lite för blött ibland. Det jag inte tänkte på var att till vänster om den dörren står vårat modem till internet. Det droppade då från min tröja ner i modemet och allt stendog. Jag öppnade upp modemet och fick allt att torka, förhoppningsvis så funkar det lika bra som innan nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igår lyckades jag med något fruktansvärt dumt. Jag hängde upp tvätt, och så tog jag en galge och hängde en lite tjockare tröja på den. Våran tvättmaskin har blivit sämre och sämre så det är lite för blött ibland. Det jag inte tänkte på var att till vänster om den dörren står vårat modem till internet. Det droppade då från min tröja ner i modemet och allt stendog. Jag öppnade upp modemet och fick allt att torka, förhoppningsvis så funkar det lika bra som innan nu.
Igår lyckades jag med något fruktansvärt dumt. Jag hängde upp tvätt, och så tog jag en galge
en galge

psyduck.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igår lyckades jag med något fruktansvärt dumt. Jag hängde upp tvätt, och så tog jag en galge och hängde en lite tjockare tröja på den. Våran tvättmaskin har blivit sämre och sämre så det är lite för blött ibland. Det jag inte tänkte på var att till vänster om den dörren står vårat modem till internet. Det droppade då från min tröja ner i modemet och allt stendog. Jag öppnade upp modemet och fick allt att torka, förhoppningsvis så funkar det lika bra som innan nu.
Igår lyckades jag med något fruktansvärt dumt. Jag hängde upp tvätt, och så tog jag en galge
en galge

psyduck.gif

 

Genialt! Enastående! Hurra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...