Hoppa till innehåll
Anime.se

Gunslinger Girl: Il Teatrino


Blå
 Share

Rekommenderade inlägg

Henrietta är så söt när hon öppnar paket så lugnt medans andra barn bara sliter upp sina paket , men ok ja la också märke te andra röster men bara kommit ett avsnitt , ja ska iaf se 3-4 avsnitt till innan ja dömer serien.

 

 

men ja tänkte inte på att anime~~ var dålig ritad har svårt o se skillnad på sånt förutom när det är nåt som är väldigt bra ritad som kanon eller true tears men kanske har o göra me att ja spelar tibia måste vell vara streck gubbar för ja ska se är dålig grafik haha :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 14 years later...

Jag är ju typ 14 år för sen men jag gillade gunsliger girl. Det är inte ofta man får se välanimerade realistiska vapen i anime.

Tyckte väldigt synd om barnen dock. Speciellt när man får höra deras backstory. Först tyckte jag det var rätt wholesome hur dem brydde sig så mycket om sina fratellos men när man kommer att tänkta på att dem bara gör det för att dem blivit hjärntvättade vet jag inte riktigt hur jag skall känna kring det.

 

-spoiler-

Dem värkar ju fortfarande ha fri vilja med tanke på att Elsa (tror jag hon hette) dödade sin handler så vet ju inte om deras känslor är äkta ändå.

Basically, came for the guns and action. Stayed for for the story. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...