Hoppa till innehåll
Anime.se

Trådar - ordning


Rekommenderade inlägg

Har ett problem.

-På alla forum jag är medlem i så har jag nyast tråd överst. Saken är den att här är det automatiskt "äldst överst", vilket är lite störande. Jag menar, jag måste ändra det för VARJE TRÅD som jag besöker.

 

Hade varit ett stort + om man kunde få möjligheten att ställa in nyast överst på Profil eller något.

-Om det redan finns så säg gärna till mig var, för jag hittar fan inget.

Har sökt igenomhela FAQ osv.

 

TACKSAM för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Den tråd vilken det senaste inlägget finns i är den tråd som ligger övers i trådlistan. Undantaget är klistrade och läsvärda trådar, men annars är det den som senaste inlägget ligger i som ligger överst i listan.

 

Om du har andra erfareheter, var vänlig och förtydliga dig en aning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det han menar är inte hur trådarna sorteras, utan hur allas inlägg i trådarna sorteras.

 

om du går in i en tråd kan du sortera så att de nyaste inläggen kommer först, men han är trött på att göra det och vill ha den inställningen som default.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måste ändra på internet-alternativ > cookies.

 

Med andra ord så är det en inställning i explorer hemma hos dig, inte på forumet. Har inte möjlighet att kolla upp exakt hur man gjorde, sitter på jobbet.. Men prova dig fram, eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ahaa. OK, då fattar jag. Brukar inte behöva göra det, men... :P Vill du säga hur jag fixar det i cookies då?

 

Skriver ner vad det ska vara för inställningar i cookies så fort jag har möjlighet. Sitter på jobbet nu (har ingen möjlighet att laborera med inställningar) och ska inte hem till min egna dator förrän imorgon.

 

Om du har bråttom så är det bara prova olika inställningar själv. Finns inte så mycket att välja på där, om jag kommer ihåg rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...