Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Angelo-sama

Trådar - ordning

Rekommenderade inlägg

Har ett problem.

-På alla forum jag är medlem i så har jag nyast tråd överst. Saken är den att här är det automatiskt "äldst överst", vilket är lite störande. Jag menar, jag måste ändra det för VARJE TRÅD som jag besöker.

Hade varit ett stort + om man kunde få möjligheten att ställa in nyast överst på Profil eller något.

-Om det redan finns så säg gärna till mig var, för jag hittar fan inget.

Har sökt igenomhela FAQ osv.

TACKSAM för svar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hmm lustigt? Du måste ha råka ändrat någon inställning, för så är det inte för mig eller någon annan vad jag vet. Vet dock inte vilken funktion du har ändrat. Ska kolla närmare på det

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Gäst

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Den tråd vilken det senaste inlägget finns i är den tråd som ligger övers i trådlistan. Undantaget är klistrade och läsvärda trådar, men annars är det den som senaste inlägget ligger i som ligger överst i listan.

Om du har andra erfareheter, var vänlig och förtydliga dig en aning.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

det han menar är inte hur trådarna sorteras, utan hur allas inlägg i trådarna sorteras.

om du går in i en tråd kan du sortera så att de nyaste inläggen kommer först, men han är trött på att göra det och vill ha den inställningen som default.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Du måste ändra på internet-alternativ > cookies.

Med andra ord så är det en inställning i explorer hemma hos dig, inte på forumet. Har inte möjlighet att kolla upp exakt hur man gjorde, sitter på jobbet.. Men prova dig fram, eller något.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Akujin

- Vad jag menar är att jag vill kunna ställa in det som default på forumet.

Det går på så många andra forum, så varför inte bara fixa in det här? Kan inte vara så svårt :rolleyes:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Om du väljer det en gång så är det default. Det har bara att göra med dina cookies-inställningar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Ahaa. OK, då fattar jag. Brukar inte behöva göra det, men... :P Vill du säga hur jag fixar det i cookies då?

Skriver ner vad det ska vara för inställningar i cookies så fort jag har möjlighet. Sitter på jobbet nu (har ingen möjlighet att laborera med inställningar) och ska inte hem till min egna dator förrän imorgon.

Om du har bråttom så är det bara prova olika inställningar själv. Finns inte så mycket att välja på där, om jag kommer ihåg rätt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu