Hoppa till innehåll
Anime.se

Officiell chatt!


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...

 
<+Dread> mumin är väl ändå finskt?
<+Dread> eller tänker jag helt fel?
<+SayaSe> Animen är japansk. D'oh?
<+SayaSe> Jag trodde att Heidi var tyskt en gång i tiden.
<+Dread> shit, jag trodde mumindalen var finskproducerad zomg, det är den första animen jag har sett om inte dr. Snuggels är japansk också
<+Dread> mitt liv är i spillror
<+SayaSe> <3

 

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
(18:23:35) -› SayaSe (-o+B) soleher *!*soleher@*.duper.special.awesome.MANLY.tight.pants

(18:23:35) -› soleher was kicked by SayaSe (soleher)

OH NO! :( Inte Soleher!! :(

 

Själv sitter jag kvar på Quakenet. Börjar väl bli dags att byta, jag kommer nog över senare idag och spanar läget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

bah... är temp bannad från rizon, tydligen så klassades jag som bot bara för att jag hade skrivit Dread som nick och namn och... ja rub och stub helt enkelt. Är det i 5700minuter eller vad det nu stod... Så det är därför jag inte är online och snackar skit iaf... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bah... är temp bannad från rizon, tydligen så klassades jag som bot bara för att jag hade skrivit Dread som nick och namn och... ja rub och stub helt enkelt. Är det i 5700minuter eller vad det nu stod... Så det är därför jag inte är online och snackar skit iaf... :(

Har också blivit K-linad. Har skrivit en ticket till Rizon-supporten, så jag avvaktar svar från dem. Själv är jag bannad i 10080 minuter -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Tycker själv att rizon-kanalen är mycket trevligare, har plockat bort qnet-kanalerna ur min perform då jag aldrig gjort något där ändå. Vem är det förresten som styr i #anime.se-kanalerna på qnet?

 

Rizon-kanalen är waaaaaaaay mycket bättre. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker själv att rizon-kanalen är mycket trevligare, har plockat bort qnet-kanalerna ur min perform då jag aldrig gjort något där ändå. Vem är det förresten som styr i #anime.se-kanalerna på qnet?

 

Det var jag och några till ett tag förut, sen försvann forehead därifrån bland annat, sen försvann jag ett tag, när jag kom tillbaka till anime.se/forum kanalen så kunde jag inte få op och då jag ville kunna announca topics och styra och ställa lite, kommer sätta dit lite roliga saker snart, så fick det bli en ny kanal, och vill att den skulle heta anime.se då det bara är dickwads som styr i anime.se kanalen på qnet imo, aldrig hört ett trevligt ord sägas där när jag försökt snacka med dom, frågade tom om dom vill ha en underdomän på anime.se för en statssida en gång och fick fu eller ngt som svar, so there you have it, anime.se @ rizon pwns!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker själv att rizon-kanalen är mycket trevligare, har plockat bort qnet-kanalerna ur min perform då jag aldrig gjort något där ändå. Vem är det förresten som styr i #anime.se-kanalerna på qnet?

 

Det var jag och några till ett tag förut, sen försvann forehead därifrån bland annat, sen försvann jag ett tag, när jag kom tillbaka till anime.se/forum kanalen så kunde jag inte få op och då jag ville kunna announca topics och styra och ställa lite, kommer sätta dit lite roliga saker snart, så fick det bli en ny kanal, och vill att den skulle heta anime.se då det bara är dickwads som styr i anime.se kanalen på qnet imo, aldrig hört ett trevligt ord sägas där när jag försökt snacka med dom, frågade tom om dom vill ha en underdomän på anime.se för en statssida en gång och fick fu eller ngt som svar, so there you have it, anime.se @ rizon pwns!

 

Så det vart så det gick till. Jag trodde soleher skämtade när han sa till mig att man startade en rizonkanal, heh... och när jag kollade in första gången vart det (ungefär) bara fyra pers där <.<

 

Gamla goda tider det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ohoy!

 

Tänkte bara tala om att jag inte gått och dött eller något.

Men det har däremot min dator gjort, så inge irc för mig förrän den är fixad.

 

o/

 

Vad behöver du för nätagg? kanske har ett jag kan skicka dig?

Tackar för erbjudandet men Webhallen var snabba :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
Hur få man beviljade åtkomst till 18+ tråden?

Det står att endast användare beviljade åtkomst av administratören har tillgång till den.

Betyder det att man måste kontakta administratören för att få åtkomst?

 

Säg till Avathar, flaskis, Sceleris, eller någon annan som är tillräckligt hög moderator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...