Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad gör du hösten 08?


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Själv så ska jag börja studera vid blekinge tekniska högskola (BTH) på civilingenjörsutbildningen i spel och programvaruteknik (fick beskedet nyss). Ska bli grymt kul och något jag har sett framemot ett tag nu (ända sedan jag hoppade av civilingenjörsutbildningen i datateknik efter jul).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv så ska jag börja studera vid blekinge tekniska högskola (BTH) på civilingenjörsutbildningen i spel och programvaruteknik (fick beskedet nyss). Ska bli grymt kul och något jag har sett framemot ett tag nu (ända sedan jag hoppade av civilingenjörsutbildningen i datateknik efter jul).

 

Hösten 08 så har jag antagligen börjat jobba som verksamhetskonsult och den här sidan kommer antagligen se helt annorlunda ut ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min administrativa tjänst på företaget jag jobbar kommer försvinna, så jag är förmodligen tillbaka ute i verkstaden med nya uppgifter. Det är jag glad över eftersom jag känner mig väldigt utnyttjad på min nuvarande avdelning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fortsatt plugg i Umeå... men det blir att åka med till Falun under 6 veckor om jag bara kan få plats på sjukhuset!

De svara inte på mina samtal så jag kan aldrig få fråga dem om platsen. :S

 

Om någon behöver röntgas så ska ni ta er till Falun under hösten, då kanske ni får träffa mig, och jag kanske får sticka er med en PVK :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Det blir väl till att fortsätta jobba som vanligt men mitt jobb tar slut efter September så förhoppningsvis så kommer jag iväg o reser lite då innan jag får tummen ur och skaffar något nytt jobb. Tyvär inte för länge för det finns ju fortf hyra o sånt som ska betalas även om man är på resande fot =(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...