Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Vanilla

Allmän filmsektion

Rekommenderade inlägg

Jag tycker att det behövs en sektion för att kunna diskutera annan film än japansk. Alternativt en sektion för både japansk och västerländsk.

Fixa det nu då...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

vad skulle det ha här att göra?

jag menar, det är ändå anime, manga och annat som relaterar till japan som diskuteras här på forumet, om det skall disuteras andra filmer kan det ju knös in i gott o blandat eller liknande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Orkar? Meningen med Gott och Blandat är ju att dsikutera saker som inte passar in in någon annan kategori.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Orkar? Meningen med Gott och Blandat är ju att dsikutera saker som inte passar in in någon annan kategori.
Precis som Lekparken?

Jag har aldrig förstått vad skillnaden mellan de två.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Lekparken är En frizon för att larva sig när man känner sig oseriös, gör så att de andra forum kategorierna slipper spam/onödiga inlägg.

Gott och Blandat kan man snacka om allt annat som inte passar in i någon annan kategori på forumet fast med mindre larv än Lekparken.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag tycker att det verkar vara lika mycket larv på båda ställena. Men det verkar ju bara vara jag som tycker det.

Men jag står fast vid att jag vill byta "Japansk Film" till "Allmän Film", eller något i den stilen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hmm, man känner att man skulle vilja skriva om andra filmer, och då seriöst, men släpper man spärren så kan vem som helst skriva om the fast and the furious.. och det vill vi ju inte..

nu springer/går/klickar jag mig iväg till övrig japansk film och skriver om en koreansk film jag tycker är helt suverän.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu