Hoppa till innehåll
Anime.se

Sökes: Krigssugna personer med kärnvapen till världskrig.


Klibbnisse
 Share

Rekommenderade inlägg

Defcon-promo.jpg

Var hälsad gott folk! Jag, Kung Klibbnisse I, utlyser nu en motion till alla ni andra landsägare att förena er i världsnationen, jordkroppen. Efter noga efterforskning med vår WOPR har det nu kommit till kännedom att världens nationer ganska snart, med största sannolikhet, kommer drabba samman. Jag och min stab sitter redan redo i våra bunkrar för att möta eventuellt motstånd och jag uppmanar er andra furstar av andra stora nationer att göra detsamma då detta kan innebära slutet för oss alla.

 

Jag har tyvärr inga planer på att låta mitt folk lämnas över i era smutsiga händer utan jag kommer gå långväga för att beskydda dem. WOPR har redan gjort flertaliga simuleringar över riskerna och jag är villig att ta dem för mitt folks säkerhet.

 

Jag uppmanar er andra uppgraderaera säkerhetssystem och hjälp till att bekämpa ondskan som vi känner den!

 

 

-------------------------------------------------------------------

För er som inte förstod ett uns om vad jag menar med detta här:

 

Kom med och spela Defcon med oss! Och med oss menar jag främst jag och doppler då vi två verkar vara de enda som har spelet atm. Defcon är ett simuleringsspel där man har sin nation som man skall skydda under ett kärnvapenskrig, samtidigt som man anfaller motståndarna. Notera att man inte kan vinna, men med lite tur kan man förlora minst (spelets tagline).

 

Hur som helst, spelet kan man köpa online för en hundralapp, på den här hemsidan om man är intresserad, för att läsa mer om vad spelet handlar om, hur det ser ut etc. kan man kolla här: www.everybody-dies.com.

 

Kom med och spela!

 

----

 

Det finns förresten ett demo på spelet, demot innehåller exakt den gejmplej som fullversionen, de enda begränsningarna är att man inte kan köra speciellt bra online. Tanka hem och testa, 50 mb!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...