Hoppa till innehåll
Anime.se

Ragnarök Online


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

Som jag berättade i en annan tråd så har jag börjat spela MMORPG:et Ragnarök Online. Spelet är baserat på Myung Jin Lee's manwha med samma namn. fast namnet är det enda som egentligen binder de två samman. Är det någon mer än jag som upptäckt just detta underbara spel? För dom som inte vet vad jag snackar om lägger jag upp några skärmdumpar från mina små äventyr.

 

Den mest klassiska av RPG fiender, gele-klumpen!:

screenChaos010.jpg

 

Jag tar mig tid att rota lite i min inventarie:

screenChaos029.jpg

 

Jag träffar Katay för första gången:

screenChaos031.jpg

 

Det är mycket sittande involverat i spelet:

screenChaos042.jpg

 

Om ni känner er frestade att prova så kan ni ladda hem spelet från hemsidan http://iro.ragnarokonline.com/ OBS! Filen är på 632Mb!

 

När man registrerar ett nytt spelkonto (gratis) så ska man berätta vilket kön man har. I och med detta kan man bara spela som kille om man är kille och tvärtom och en mysko funktion som tar tillvara på det i spelet är möjligheten att låta två karaktärer gifta sig! :surprised:

 

Det ska också tilläggas att jag aldrig tidigare tyckt att MMORPG verkat intressant.

Jag kan tillochmed tänka mig att börja betala för att få fortsätta spela!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 216
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Eftersom att ni pratar lite om ragnarök så tänke ja passa på att informera er litegrann om xeno.. Xeno är en privat ragnarök server.. helt gratis.. lirat på den i flera år nu.. lite mindre men mysig server helt klart.. ett alternativ till dom dåliga officiella servrarna.. mest svenskar, men även folk ifrån alla möjliga länder.. så man använder engelska..

 

Ber om ursäkt för detta på förhand, vet att det inte hör forums till.. men det kan ju tänkas finnas flera intresserade här..

 

------------------------------------------------------------------------

Looking for an innovative Ragnarök experience? Look no further, walk your Rune-Midgard path with a beautiful community here at the XenoRO private server community.

 

I am a member of this community and I wish to invite you all to come along and meet us and play the fantastical game of Ragnarök Online for free! We have an established economy and community of around 7,500. We need more players to expand our horizons. We pride ourselves in helping the members of our community to have the best gaming experience percievable.

 

We are running on all the latest Aegis software back engine with high spec system specification and a 12Mbit connection speed. XenRO embeds a highly customized facets of the community. I am keeping this statement brief, XenoRO really needs to be seen to believe. We currently have rates of 2/2/2/2 and we are proud that our server is of a unique hybrid; fun and challenging. With close to 100 hundred people online at any given time before this campaign started, you'll never be lonely here! It's not just the game that makes Xeno, it's the community. The future is bright for Xeno with events and further customization taking place.

 

Will you be a part of it?

 

Don't think twice, drop off our at website at Xeno3.com or by IRC at #xro on irc.quakenet.org. We'll all welcome you into our community and provide you with further information and accolades regarding XenoRO and our reliable, administrative team of 10 will be happy to help you with any queries you may have.

 

Thank you for your time and I hope you'll consider join the XenoRO experience today!

 

-----------------

Srysrysrysry ta bort detta inlägg om ni anser att det går för långt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...