Hoppa till innehåll
Anime.se

Ragnarök Online


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 216
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 3 weeks later...

ok är det såna typ fusk servrar? tyckte att det var rätt trisst att köra på det viset att man får jätte mycket poäng att sätta ut åxå på sina atributer :S det ska vara lite mer spel enligt mig att man får kämpa inte bara slå en fiende sen är man nästan uppe i 2 lvl:ar då är det lätt att man tröttnar på spel eller var tycker ni? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

offtopic: länge sen man posta ;)

 

har iallafall ett väldigt hett tips till er som vill lira på en riktigt schysst server..

http://www.euphro.com

En väldigt hardcore server utan reset npc.er eller liknande, vill du byta färg på håret så skaffar du dye stuffs etc.. väldigt up to date.

Kör på Freija, väldigt stabil.. stor userbase.. 1k user/online är standard.. Schysst war of emp. och schysst ekonomi.. den är även väldigt högt rankad på olika ranking sidor. Lite corruption bland gm.s, vilket är det största plusset.

 

Rates: tror det är 2,2,2,1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
Tja förlåt för dubbel inlägget men tänkte säga om nån vill teama nån gång så skulle det vara roligt jag är just nu en lvl 27/22 swordman å lirar på euphro servern (main servern åxå B) ) så om ni vill lira kan ni ta min msn på profil...tack

 

Jag och två klasskompisar råkar spela på den serven... om du fortfarande spelar där kan du gå med i vår guild om du vill... för att inte skriva massa onödigt så sicka ett medelande till mig om du e intresserad :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

alltså vet nån hur man får skinmakern att fungera? allt den whinar om hela tiden är this is not ypu ragnarok online folder?

 

måste man ha orginal ragnarok för att den ska funka? själv kör ja på LLRO... skulle verkligen vilja testa göra lite anime skal till ro... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...