Hoppa till innehåll
Anime.se

360 dvder anime säljes


Negi
 Share

Rekommenderade inlägg

Platsen på hyllan börjar ta slut och likaså mitt intresse att faktiskt äga allt jag tittar på så därför tänkte jag ta en vända och rensa ur animesamlingen en aning.

 

(nya bilder kommer så snart jag har fått tillgång till den "bättre" kameran eller när den sämre slutat krångla, har en sektion med anime till den kom dock inte med då den dog innan jag hann ta mig dit)

topkm1.jpg

typtoppengu8.jpg

mittentypiq8.jpg

ovanbottenkx3.jpg

bottentypkt0.jpg

 

Sålda:

Full Metal Panic vol.1-7

Neon Genesis vol.4-6

Berserk

Gad Guard

Sailor Moon

Haruhi Complete collection

Shinkai Collection

5cm Per Second

 

Då ni kanske förstår att ett helt varv anime-dvder skulle krävas stor tid så har jag inte laddat upp enskilda bilder på dvderna. Du får fråga (i tråden eller via pm) om du undrar något (region, skick osv) eller om du vill ha bilder på enskilda dvder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj, prylarna du köpte av mig blev inte så långlivade :')

Äsch, det vet man aldrig. Kanske de stryker med, kanske inte. Ska givetvis inte sälja allt nu utan slutar när jag sålt den kvot jag känner är lämplig. Hoppas verkligen inte att någon vill ha Fate-boxen då en är så fiin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle man kunna få ett prisförslag på följande? :D

 

Berserk

Evangelion boxen

Rumbling harts boxen

Evangelion boxen har bara volym 1, likaså Rumbling Hearts-boxen (sålt den andra readan). Paketpris skulle jag kunna tänka mig 250kr.

 

vet intom det bara är jag.

men ser ut som om du har chrono crusade också.

va vill du ha för den?

 

chrono crusade,

full metal panic,

my-hime,

och gad guard

Gad Guard boxen verkar så gott som såld, men beroende på hur mycket du kan tänkas ge för den så kan den bli din. Chrono Crusade har volymerna 1,3&4, My-Hime bara vol.1 (+ en t-shirt) och Full Metal Panic är vol.1-6 svenska medans volym 7 är engelsk. För alla dessa (exlusive Gad Guard) skulle jag kunna tänka mig 470kr inkl frakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det fulla volymer av Fruists basket och angelic layer?

och är det hela: code geass, fate stay och hela inuyasha?

Pris var för sig plix. (julklappsshopping)

Fruits Basket = ja. Angelic Layer = volym 1 + box (R4/Australien). Code Geass finns inte ens ute i volymer över de 2 första (eps 1-9) villka båda är inkluderade i denna box, Fate/Stay Night är endast vol.1 + box. När det kommer till InuYasha har jag följande volymer: 1, 11-17, 20, 23, 25, 26, 28-32, 34, 36-38, 40. Säg vilka du är intresserade utav så kan jag komma på en prisidé både försig och som paket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite svårt att se; är Last Exile-boxen komplett, eller är det bara en DVD? Ett prisförslag inkl. frakt skulle jag vilja ha oavsett

Japp den är fylld med volym 1-7 vilket utgör hela serien. Dock så är det den svenska versionen (verkar dock som att alla dvder har engelsk textning också). Om du ger mig en vecka eller två att se klart den på så kan du få den för 300kr.

 

Prisförslag på Haruhi boxen och Sinkai Collection tack. :3

300kr inkl frakt hade jag tänkt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen stress, däremot undrar jag en annan sak. Vilka ljud- och textspår finns det på den? Började fundera eftersom du nämnde att den var svensk men att den hade engelsk text.

Både engelsk och japansk. Den svenska utgåvan är i princip samma som den engelska bara i ny förpackning och svensk text. Boxen är dock ingen riktigt box (och då menar jag att den är solid) utan bara en tunn pappbox som håller singel-volymerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
pris på fruits basket (det är inte jag själv som ska ha den så jag frågar)

Jag har tyvärr lånat ut dem till en bekant men ett hett tips är att jag köpte dem för 10kr st på ginza. Kanske finns kvar?

 

Jag undrar hur skicket, priset, språk, samt hur många delar det är på Death Note-DVDn. :D

Bara vol.1 (4 avsnitt), bra skick men på baksidan av fodralet är plasten "flammig" (något som beror på att sättet frabriken plastade in dvdn på) japansk/engelskt tal och subbad på engelska.

 

Geass och Eureka = ????

Lite info innan bara: Geass vol.1 och 2 (avsnitt 1-9), om du har känslig dvdspelare så hackar vissa avsnitt (fungerar dock utmärkt i datorn eller på PS3). Eureka vol.1 + manga vol.1 + OST1 och t-shirt. Pris för båda: 450kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...