Hoppa till innehåll
Anime.se

Japanskblogg på svenska


valderman
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag skriver sedan någon månad tillbaka en blogg om det japanska språket. Huvudtanken bakom den är att skapa en (förhoppningsvis) lättfattlig resurs på svenska för den som pluggar japanska på egen hand, något som mig veterligen inte finns i dagsläget, och att skriva om diverse relaterad kuriosa för den som redan har lite djupare kunskaper.

 

Jag vet nu inte hur stort intresse det kan vara av här, men med tanke på den typ av människor som i allmänhet befolkar animeforum tänkte jag att det ändå var rätt sannolikt att någon här borde vara intresserad.

 

Därför tänkte jag nu dels tipsa om att den faktiskt finns (det är ingen större poäng med att slösa bort tid på skrivande om ingen är intresserad eller känner till att den finns) och dessutom fråga er om ni kanske har några förslag/kommentarer/kritik/frågor/whatever om bloggens nuvarande och framtida innehåll. Jag är väldigt grön på det här med att skriva, så jag behöver all feedback jag kan få.

 

Slutligen vill jag be om ursäkt om detta anses som spam eller reklam; jag skickade ett PM till herrn överst på moderatorlistan och frågade om saken, men har inte fått något svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...