Hoppa till innehåll
Anime.se

Left 4 Dead


GamaBunta
 Share

Rekommenderade inlägg

Hur många här lirar detta grymt sköna spel,

och va tycker ni om det? :)

 

En polare till mig rekommenderade mig att spela det när jag

satt kattvakt åt honom i hans hus, mitt ute i skogen.

Kolsvart ute, bara jag o katterna ensamma.

 

Vart ruggigt imponerad av spelet.

Bara öppningsvideon satte mig på helspänn.

Sen spenderade jag dom närmaste timmarna med o lira

spelet stenhårt.

 

Måste erkänna att jag satt o kolla mig över axeln ett par gånger

när man spelade. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 146
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Ska köpa en ny dator lagom till Jul nu, tar o köper detta då samtidigt. :P

Sen blir det lira av med brorsan o polarna. XD

 

Slakta, slakta slakta. ^^

 

Det har väl inte kommit ut till PC? Eller?

 

Tänkte köpa till 360

Jo det släptes samtidigt om jag itne misstar mig helt.

Finns på webhallen iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är skitkul spleade medans man fick demot gratis genom valve, hade jag inte redan spelat så många tidskrävande spel hadde jag lätt köpt detta =)

 

Det här spelet är inte tidskrävande men man verkar lugnt kunna sätta sig och lira det bara för att panga zombies och fyfan vilken hit det här spelet är, jag och flaskis satt och spelade det och efter 5 minuter var vi helt fast och inne i det, klyschorna flyger runt hela tiden men det gör det hela skitmysigt, referenser till zombiefilmer hela tiden.

 

Man kan gå runt och panga en zombie här och där och sen helt plötsligt svänger man runt ett hörn och så står det typ 100 zombies som börjar rusa en, eller helt plötsligt råkar man göra ett för högt ljud(tittar på flaskis och hans förkärlek för billarm lite uppgivet) och man hör som ett dovt muller och sen kommer en hög zombies rusande igen, grafiken lämnar inte mycket till att önska och ai'n är najs...det bästa är att det är faktiskt ett utmanande spel, jag menar zombieserna? dör som flugor, räcker med ett skot ibland, men sen så kommer det typ 70 stycken och man blir tvungen att ladda om och sen så är paniken framme när man är omringad av bitande zombies...kommer lugnt att ha varit det bästa spelet det här året för mig(Mass Effect 2 har inte kommit ut)

 

Om ni inte har köpt det här spelet så måste ni köpa det, iden med det att man spelar kampanjen online med vänner/främlingar i xbox live är helt enkellt askul...och vem vill inte slakta zombies? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är skitkul spleade medans man fick demot gratis genom valve, hade jag inte redan spelat så många tidskrävande spel hadde jag lätt köpt detta =)

 

Det här spelet är inte tidskrävande men man verkar lugnt kunna sätta sig och lira det bara för att panga zombies och fyfan vilken hit det här spelet är, jag och flaskis satt och spelade det och efter 5 minuter var vi helt fast och inne i det, klyschorna flyger runt hela tiden men det gör det hela skitmysigt, referenser till zombiefilmer hela tiden.

 

Man kan gå runt och panga en zombie här och där och sen helt plötsligt svänger man runt ett hörn och så står det typ 100 zombies som börjar rusa en, eller helt plötsligt råkar man göra ett för högt ljud(tittar på flaskis och hans förkärlek för billarm lite uppgivet) och man hör som ett dovt muller och sen kommer en hög zombies rusande igen, grafiken lämnar inte mycket till att önska och ai'n är najs...det bästa är att det är faktiskt ett utmanande spel, jag menar zombieserna? dör som flugor, räcker med ett skot ibland, men sen så kommer det typ 70 stycken och man blir tvungen att ladda om och sen så är paniken framme när man är omringad av bitande zombies...kommer lugnt att ha varit det bästa spelet det här året för mig(Mass Effect 2 har inte kommit ut)

 

Om ni inte har köpt det här spelet så måste ni köpa det, iden med det att man spelar kampanjen online med vänner/främlingar i xbox live är helt enkellt askul...och vem vill inte slakta zombies? :)

Som om jag inte var sugen nog på dethär spelet innan.

Fan avathar. ditt fel att det kommer ryka pengar från mitt konto snart. >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Även jag kan sticka in med en rekomendation för det här spelet, Tanks är helt enkelt för bra när dom rusar ner alla 4 survivors på en gång och det enda man kan höra i micken är någon som skriver "OMGWTFBBQ HAPPENED?!" medan alla andra asgarvar. Riktigt bra känsla och stämning online när man lirar.

Lätt ett utav årets bästa spel trots att jag hatar namnet "Left 4 Dead" mm, fyndigt, man är fyra stycken och så betyder det "for".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Även jag kan sticka in med en rekomendation för det här spelet, Tanks är helt enkelt för bra när dom rusar ner alla 4 survivors på en gång och det enda man kan höra i micken är någon som skriver "OMGWTFBBQ HAPPENED?!" medan alla andra asgarvar. Riktigt bra känsla och stämning online när man lirar.

Lätt ett utav årets bästa spel trots att jag hatar namnet "Left 4 Dead" mm, fyndigt, man är fyra stycken och så betyder det "for".

 

Har det hänt dig att tanksen plockar upp en zombie och kastar den på dig? :P

 

Flaskis var med om ett rätt kul ögonblick på Left 4 Dead igår när han blev kastad ner för ett höghus, fan vad jag garvade åt det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som om jag inte var sugen nog på dethär spelet innan.

Fan avathar. ditt fel att det kommer ryka pengar från mitt konto snart. >:)

 

Säg till när du har det bara så vi kan leka, kampanjen i spelet spelas online med vänner, man kan spela singleplayer men det är inte lika kul som att springa runt och panga med vänner. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3 polare har det till pc.

Brorsan skaffar det så fort jag köpt min nya dator o fixat spelt. :P

Så får vi äga sönder er. ;)

 

Men en tanke jag kom o tänka på var att jag har gått o gnällt

för mina polare så länge så länge att dom borde göra ett spel

som är mixat lite av cs och typ resident evil.

Så kommer detta ut nåt år senare (tog sin tid)

Men det vart fan så mycket coolare än va jag hade förreställt mig. XD

 

Och att dom fixat co-op när man ska köra genom spelet är ju

inte heller helt fel. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3 polare har det till pc.

Brorsan skaffar det så fort jag köpt min nya dator o fixat spelt. :P

Så får vi äga sönder er. ;)

 

Men en tanke jag kom o tänka på var att jag har gått o gnällt

för mina polare så länge så länge att dom borde göra ett spel

som är mixat lite av cs och typ resident evil.

Så kommer detta ut nåt år senare (tog sin tid)

Men det vart fan så mycket coolare än va jag hade förreställt mig. XD

 

Och att dom fixat co-op när man ska köra genom spelet är ju

inte heller helt fel. :)

 

Men ffs, sluta köpa pc versionen, det skall vara till krysslåda jueh!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen aning, du behöver inget demo, KÖP! :)

Jag har inga pengar.

 

Och med det menar jag inte att jag har för lite pengar, utan att jag verkligen inte har pengar alls.

 

Så nej, ett demo hade varit att föredra just nu. :P

 

Finns säkert ett demo, bara att kolla marketplace.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns säkert ett demo, bara att kolla marketplace.

 

Jag har dock bara sett att video trailers funnits tidigare. Men kanske att det kommit något demo nu?

 

Det borde det göra så bra som det spelet säljer, Webhallen har slut överallt förutom i sin nya butik i Göteborg, köpte ett av dom 5 sista dom hade inne igår :);

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...