Hoppa till innehåll
Anime.se

Left 4 Dead


GamaBunta
 Share

Rekommenderade inlägg

Hur många är det som faktiskt kan dyka upp ikväll för lite lir?

 

Sisådär runt ~19:00 som vanligt vore väl trevligt.

 

Jag är på, men jag är med lite senare än 1900 i så fall. Men ser jag att ett gäng är online på steam så skriver jag till er.

 

Helst så ska vi ha en vent-server att hänga på också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 146
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

För er som saknar Left 4 dead 2 så är det rea på steam nu i ~20 timmar till, priset ligger på 10.20euro dvs strax under 100kr.

Kan ju även tillägga att jag är sugen på en runda L4D2 med anime.se:are snart igen (dock inte ikväll).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kunde inte hitta nån Klona o adda. :O

Hmm, märkligt, Voffe lyckades i alla fall lägga till mig.

 

Säg till sånt i PM till mig eller annan moderator så lägger vi till dig i tråden :O

 

Nu gjorde jag det :)

Jo jag vet men tänkte att jag kunde göra det i samma post då det ändå hörde till ämnet.

 

EDIT: Oops mitt fel, är ju på mitt smått gamla konto där jag går under namnet Toomoo_i_loggo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kunde inte hitta nån Klona o adda. :O

Hmm, märkligt, Voffe lyckades i alla fall lägga till mig.

Jag kunde inte heller lägga till dig direkt på "Add a friend", så jag klickade på "Search members of the Steam community" och skrev in "Klona" helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
The Sacrifice makes its way to the Xbox 360, PC and Mac on Tuesday, October 5. Xbox 360 owners will be charged 560 Microsoft Points, while PC and Mac players will get the add-on content free of charge.

Imorgon släpps den nya kampanjen "The Sacrifice" som DLC för alla Left 4 Dead 2-spelare. Om nu "No Mercy" är inkluderat vet jag ej ännu, men vilket jag hoppas på (eller inom en snar framtid).

 

Så min fråga är: finns det några spelsugna som vill spela igenom den nya kampanjen? Det behöver inte inträffa direkt imorgon, utan senare i veckan när alla har tid.

 

Källor

http://kotaku.com/5652555/get-chills-with-left-4-deads-the-sacrifice-cinematic-trailer

http://www.l4d.com/blog/post.php?id=4422

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...