Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Först tänkte jag "vad är det för animé som Klona känner till men jag aldrig hört talas om?! >:O"...

 

...sen kom jag på att det tydligen var vissa som inte kunde se bilden. Tydligen är den där bilduppladdningssajten värdelös.

 

Men här är bilden uppladdad på en mycket, mycket bättre sajt.

 

MzQ2.png

 

Och en ny.

 

ZWE5.jpg

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här, visste att jag kände igen den tredje bilden men inte så väl så att jag visste att det var från just säsong två och när Sceleris sa att Darker than Black var fel så tänkte jag att det måste vara från en annan serie med liknande stil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, visst är det Darker than Black 2! Voffe kniper segern!

 

"Men vad fan, Scellan", kanske någon säger, "det var väl ändå jäkla småsint att göra skillnad på första TV-serien, OVA-avsnitten och andra TV-serien?"

 

Varpå jag svarar att forumet har så duktiga medlemmar att den skillnaden gör spelet roligare! Åtminstone när det gäller serier som många har sett – om det är en bild från en Time Bokan-serie så skulle jag nog acceptera Yatterman som svar även om det var exempelvis Itadakiman.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Sceleris changed the title to Gissa animen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...