Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Det var som tusan, det är en biofilm. I alla dessa tider har jag tänkt på den som en OAV – ANN listar den fortfarande som en OAV –, och OAV-filmer brukade ju vara anpassade för teve. Jag har inte sett Rōjin Z, men jag ville minnas att det jag sett av den var i normalbild. Antar att det kan ha varit en pan-and-scan-behandlad version, eller helt enkelt ett falskt minne.

 

Men även bland animebiofilmer så kan de vara i normalbildsformat – om man går tillräckligt långt tillbaka i tiden! T.ex. Hakujaden. ^_^

 

Men, mer bredbild åt folket!

 

VLcU.jpg

 

"Herregud så mycket struntprat,

jag blir ju alldeles deprimerad!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hah! Det var bara för någon vecka sedan som jag lade till just den scenen i Sverige och svenska i anime-tråden, efter att ha suttit på den sedan december 2012! Faktum är att jag först tänkte att Daxter_SSJ4 hade använt bilden som jag laddade upp till den tråden, varpå jag kom på att jag aldrig laddade upp nån bild. Men det var åtminstone nästan samma bild! Vilket sammanträffande att jag knäpper bilden och sitter på den i tio månader och sen hamnar nästan samma bild i Gissa animen bara en vecka senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Keroro Gunsō?
Rätt~

Hah! Det var bara för någon vecka sedan som jag lade till just den scenen i Sverige och svenska i anime-tråden, efter att ha suttit på den sedan december 2012!
Jag har också suttit på den sen i julas :o Skulle egentligen postat den i annat forum då, men min uppkoppling fungerade inte :/ Fick åtminstone med "A.D. 2012 So long..." från Macross på nyår.

Det var Shizuka naru don, ledsen att jag glömde bort tråden.
Ah, tackar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Sceleris changed the title to Gissa animen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...