Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag ber om ursäkt, jag borde ha tagit den lite tidigare.  :wink: Jag kände igen första bilden och var säker på att jag kände igen den men kunde inte placera den och bild nr 2 gav mig inga fler idéer men sen som en blixt från en klar himmel så kom jag att tänka på Shiki och tyckte den stämde in på bild nr 1. Nog rabblat, nästa bild kommer nu.

qiKy.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra att jag lyckas ta en slumpmässig skärmdump med japansk text som avslöjar serien men ja det är rätt.

Avslöjar och avslöjar, det krävs ju att man kan koppla ihop ledtrådarna (för mig: boktiteln om "konsten att sjunga vackert", stilen på teckningen) med vad man redan vet om anime som släppts. :-)

 

Hoho. En annan hade kunnat det för att han har en skärmdump liggande från någon sekund senare i det avsnittet. http://i.imgur.com/NQMzMVI.jpg

Men vänta nu, böckerna på huvudet där överensstämmer ju inte riktigt med böckerna i Klonas bild!

 


 

Nåja, här kommer nästa. Ursäkta fördröjningen, både nu och tidigare -- jag har haft en del datorproblem, men efter att ha installerat om så verkar det fungera.

 

Btde.jpg

 

"Vadå behöver nya glasögon,

det är inget fel med min syn!

...

Jag behöver bara stå lite närmare!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Avslöja kanske var att ta i jag tyckte bara att det var så typiskt att jag tog en slumpartad bild med japansk text utan att tänka på att den kunde ge en ledtråd om serien, som du säger så krävs det att man lägger ihop olika ledtrådar. 

 

Bilden har jag ingen aning om med drar till med Kara no kyoukai.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Sceleris changed the title to Gissa animen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...