Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Ja, alltså, det är ju uppenbarligen Eureka Seven-karaktärsdesignern Kenichi Yoshidas verk, men det är inte E7 och det är för gammalt för att vara Gundam Reconguista, så då måste det väl vara Overman King Gainer? Vet dock inte inget annat om den än att det är en Tomino-anime.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä, jag är en charlatan, jag har ju inte ens sett King Gainer! :( :( :(

gissaanimen.jpg

"Morfar, berätta igen om hur det var när du var ung?"

"Ha ha, ni blir minsann aldrig trötta på mina gamla sagor, barn… Ja, året var 2004. Det var en annan tid då. Ungdomar pratade på något som kallades för 'MSN', Ruffy och Stråhattspiraternas fiende hette Enel, och Hare Hare Yukai-dansen var inte ens en glimt i sin koreografs öga. Det var då som Sveriges mysigaste animecommunity öppnade portarna, till folkets förtjusning. Pilgrimer från hela landet reste långväga över Internet för att gå med, och varje dag var ett äventyr. Man pratade om varför Kenshin sa 'oro', man debatterade huruvida Full Metal Panic Fumoffu var bra eller inte, man pratade om nyheten om att den ryska popgruppen Tatu skulle bli anime, man undrade över hur många avsnitt Naruto skulle få… Om de bara visste då, vad vi vet nu!"

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Sceleris changed the title to Gissa animen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...