Hoppa till innehåll
Anime.se

Födelsedagar!


JewnaS
 Share

Rekommenderade inlägg

fyller år då ingen vill fylla år.. nämligen 3 dagar efter julafton..

83-12-27

klara mig ifrån "menlösa barnens dag" med en dag.. (28.de)

 

Emma Hoof(Min första och näst sista flickvän) fyller år dagen efter julafton. Det vill jag påstå är värre. Men om vi säger så här. Vad lyckliga de måste vara föräldrarna då de fick dig(er) de fick ju en alldeles besvärlig livslång julklapp...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Emma Hoof(Min första och näst sista flickvän) fyller år dagen efter julafton. Det vill jag påstå är värre. Men om vi säger så här. Vad lyckliga de måste vara föräldrarna då de fick dig(er) de fick ju en alldeles besvärlig livslång julklapp...

 

och ännu värre är det väll då för mig (och mina föräldrar?) då jag föddes just på julafton. förra året var det totalt 5 personer som kom ihåg gratta mig utan påminnselse från någon annan, och 2 av dem var internet-vänner :] inte lätt bland all jul-stress

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

17:e Augusti är jag född.

 

Genom hela skoltiden såg jag på min födelsedag med blandade känslor. 17:e Augusti (eller nära däromkring) är ju som bekant den dag då skolan brukar börja efter sommarlovet. Stackars mig. Men nu vet jag ju att det fins dom som har det värre. Stackars STACKARS forehead .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...