Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Largo

eRepublik

Rekommenderade inlägg

Hej,

Några fler än jag som spelar / har spelat eRepublik här? Kortfattat så är det ett webbläsarspel som går ut på att du skapar en invånare i eSverige (Nästan alla världens länder finns representerade i spelet). Din invånare kan sedan gå med i militären och kriga mot andra länder, söka jobba, starta ett företag och anställa andra spelare, engagera dig i politik eller någon av de många organisationerna med olika uppgifter, statliga eller icke-statliga. Det bästa är att man inte måste spendera mer än max 10 minuter om dagen, men om man vill engagera sig så kan man sitta hela dagarna med spelet.

Man blir faktiskt förvånad över hur stor politiken är i spelet. Invånarna röstar på vem som ska bli deras president och en bra politik är extremt viktigt för landets framgång. Ibland blir det äkta internet-pajkastning mellan partier, länder och medlemmar.

Jag hjälper gärna de som känner sig sugna på att börja att komma igång och förklara grunderna. Någon som vill starta ett eHentaiföretag? :D

www.erepublik.com

Låter du mig invita dig så lovar jag dig en fin present när du blir level 6 ;)

Vi som spelar

Anime.se - eRepublik

Largo - Niklas Largo

Avathar - Daniel Avathar

Dread - Undread

Robbana87 - Robbana

Jinha - Henrik von Baron

Ibaton - Mattia Markehed

Z0nE - Z0nE

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Testat det lite nu sen igår natt, verkar helt ok. Förutom att jag för det mesta inte har en aning om vad jag gör.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Henrik von Baron heter jag. Tack för länken :) Och ursäkta att jag glömde fråga om invite, hjärnan var inte på högsta hugg klockan 6.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Spelade ganska mycket under betan där jag i två perioder var president över Japan.

Jag tog en lång paus för att sedan komma tillbaka för en vecka sedan eller så. Mitt nästa mål blir nog att frigöra Kina.

Jag heter Yamato Suzuki i spelet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Amathev, Mäktigt, då har vi en veteran ibland oss :)

Ni som har reggat er, hur går det i spelet? Som sagt, behöver ni hjälp med något så står jag gärna till tjänst :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jovars går väl helt ok, tror jag. Jobbar, tränar och läser artiklar för tillfället, för det är det enda jag kan göra för tillfället(?). Hur gås det själv?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Har precis börjat prova.

Z0nE är heter jag även där! Så adda mig eller vad man nu kan göra :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
blev lvl 6 för 3 minuter sedan... vad får jag för present? ;)

Nu fick du en gift och ett vapen :)

Det pågår massor av krig, men inte vid Sveriges gräns. När ni nått strength 4 så kan ni ansöka till Sveriges militär. De sponsrar med flyttbiljetter, vapen och ger er guld när ni slåss

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Nä, verkar vara nere...

Fick nyss upp en index sida med några få bilder på addressen.

Hopas dom fixar det snart, ska dra ut snart och vill gärna inte tappa en dag

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Sidan ska komma upp imorgon före lunchtid, de har tagit ner den för någon form av underhåll. Lite surt eftersom jag inte kommer kunna delta i kongressvalet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu