Hoppa till innehåll
Anime.se

Webhotell - eller någonstans där man kan lägga upp bilder..


Jocke
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag behöver lägga upp en bild så jag kan länka den till en annan sida..

använde mig av Tripod men det blev knas och istället för bilden jag vill visa så kommer det upp en bild där det står "sponsored by tripod", inte bilden jag vill ha.

 

Nån som har nåt tips, ska inte kosta något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brinkster erbjuder ett bra gratis hotell. 25mb och om det bara är bilder är det lugnt. Det är gratis och enkelt att ladda upp. Men bara om det är enstaka filer. www.brinkster.com

 

Jag hade Nianze här förut. http://www25.brinkster.com/oskarv13/ Ni ser hur länge sedan det var.. 4 år...

 

EDIT:

Konstigt, gratis alternativet är borta, men jag har kvar mitt account, du kan få det om du vill? Då har du det gratis i alla fall. Hoppas jag.. Testar logga in skall vi se.

 

EDIT x2

Jag har kollat och du kan logga in på den och ladda upp filer på Classic File Manager. Fem filer i taget, ej mappar. Måste raderas manuellt PMa mig om du är intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det är en webbaserad upload klient, uttryckte mig lite dåligt kanske :) Iaf du kan ladda upp filer/bilder dit (till din upl.mine.nu konto) och det funkar utmäkt att länka till dessa filer/bilder från någon annan hemsida :)

 

EDIT: nej det funkar inte till sidor som inte tillåter FTP konton, missuppfattade frågan totalt :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm. Tror inte riktigt den kan fungera på brinkster. De har en manuell uppladding som är rätt så jobbig att hantera och tar tid. Man har två olika sätt att ladda upp på och man måste ha ett lösen som de löser via ASP inloggning och en massa annat script..

 

Jag vet inte, kan inte uttala mig. Men jag tror ända inte det fungerar att ladda upp med denna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

photobucket.com

 

det är ett bra ställe att lägga upp bilder på. Fast dom måste vara under 250kb.

 

Där har jag mina bilder och har aldrig stött på några problem. Man har 100mb utrymme att tillgå, och den är specialgjord för att kunna länka bilderna till andra sidor. Helt gratis är det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Boomspeed är mycket bra om du är beredd att betala lite (6$/mån).. 100 MB och mycket lätt att använda.

 

Annars är också B-One ett bra svenskt alternativ, och ännu billigare. 12kr/mån för 125 MB. Kräver dock FTP.

 

Det är dom som har Nianze åt mig. Men jag har en plats på en Backupserver i tyskland på 30gb. Det är bra för säkerhetskopiering. Men jag tror nog jocke kan klara sig på 30mb... jag har tre andra brinkster konton också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...