Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken är era 3 roligaste anime serier ?


N_ter
 Share

Rekommenderade inlägg

Ye välkommen till forumet.. btw jag fick ju inget sånt välkomnade ju :P

 

 

Dom tre bästa enligt mig är nog

Onegia teacher -Om du tyckte love hina var bra så är den serien ett väldigt bra tips. ;)

 

Onegia twins - serien efter teacher pojk :)

 

Love hina, och Naruto - Dom kommer på samma plats,p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1: är helt klart love hina för mig,,

2: sen har jag en serie som jag betraktar som världens fulaste serie, men den är gudomligt rolig,, Anime finns inte i Sverige,, så som barn var jag tvungen att leva på den animen tyska kanalen RTL2 gav ut,, lärde mig flyttande tyska tack vare den kanalen också,, hur som helst,, serien heter chin chan handlar om en pervers unges dagliga upptåg,, jag vet inte om det e den tyska dubbningen jag e så förälskad i,, hur dom översäter från japanska, Alla måste se den serien,, fast jag vet inte om den e lika rolig på japanska som den e på tyska,, har aldrig sätt den japanska versionen ,,

3 har jag lagt en serie som heter hanakimi no kimi tachi e,, borde inte ta med den för den finns inte i anime format,, men ändå XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

green green, I my me : strawberry eggs, och sailor moon: live action. den sistnämnda är inte rolig för att de e särskillt bra humor. men det var längesen jag skrattade så mycket som när jag såg den. Värre lågbudget får man leta efter :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rolig... hmmmm... GOLDEN BOY... vet nog ingen mer som kan räknas till rolig.. kanske finns många skämt i dom men.. dom är ju inte roliga jämt.. fast det är golden boy..

 

golden boy är nog inte direkt min favorit anime.. men den är jävligt rolig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2: sen har jag en serie som jag betraktar som världens fulaste serie, men den är gudomligt rolig,, Anime finns inte i Sverige,, så som barn var jag tvungen att leva på den animen tyska kanalen RTL2 gav ut,, lärde mig flyttande tyska tack vare den kanalen också,, hur som helst,, serien heter chin chan handlar om en pervers unges dagliga upptåg,, jag vet inte om det e den tyska dubbningen jag e så förälskad i,, hur dom översäter från japanska, Alla måste se den serien,, fast jag vet inte om den e lika rolig på japanska som den e på tyska,, har aldrig sätt den japanska versionen ,,

 

Chin Chan finns som engelsk mangapocket nu... och är extremt stor i Spanien!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...