Hoppa till innehåll
Anime.se

Kemono no Souja Erin


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Yay! Jag har precis fått hem boken ;)

Är alldeles till mig ^^

Äntligen får jag någonting att göra på mina dagliga tågresor till skolan :)

 

 

Det första jag kollade var namnet på Erin också... det står faktiskt Erin och inte "Elin" som det gjorde på sidan. En verklig lättnad, slipper jag oroa mig över att vänja bort det :)

 

50 kr... helt klart värt det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag sagt i irc tidigare så är boken väldigt bra, den har en något råare attityd och de saker som i alla fall jag tyckte var jobbigt med animen, finns inte med i boken, till exempel moko (och hans "bror"), och att John fiser hela tiden är också borta. Så kvar i boken är något som bara kan anses som väldigt bra och väl läsvärt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...
Någon som hört något om att de jobbar med att översätta nästa del i serien? Hade hoppats på att det skulle släppas en del per år eller nåt snarlikt, men inget är utannonserat än :/

 

Inte hört ett smack! Ganska elakt tycker jag - jag vill faktiskt ha nästa del NU! Och den var ju inte snällt skriven för att man ska behöva vänta så här länge heller. Den slutade ju precis när det BRA började :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Jag mejlade faktiskt Ordbilder förlag och frågade ifall de kommer ge ut restrerande av serien, och fick svar redan efter en dag!

 

Besttjusaren – II: Kungsbestarna kommer att ges ut i början av juni 2011. Jag hoppas att du orkar vänta till dess. Andra boken blir ca 300 sidor och avslutar huvudberättelsen om Erin.

 

Verkligen trevligt, både med snabbt svar och med att släpp-dagen närmar sig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...