Hoppa till innehåll
Anime.se

IPRED - Hur påverkar det oss?


Hardan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...

Själv har jag varit mer försiktig än jag brukade, och använder inte tor***ts när jag kan slippa. Jag försöker generellt komma bort från fasubbar, men ett antal avsnitt har jag l**dat ner, men jag tar dem en i taget och har aldrig på uppladdningen mer än jag måste; än har jag inte råkat i trubbel. Å andra sidan har jag en kompis som laddar ner anime in absurdum, och han kommer undan med det, så jag undrar hur noga de egentligen är gällande anime.

 

Det skadar dock inte att vara försiktig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen beteendeändring i hur jag använder BitTorrent-tekniken för att piratkopiera animé och västerländsk TV. Däremot laddar jag inte ned vanliga storfilmer eller popmusik medelst torrents längre -- fast jag har heller aldrig fildelat sådant i någon nämnvärd utsträckning.

 

M*n d** k*nske bara är j*g.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe , frågan dansar kanske på gränsen ( eller t.o.m över ) forumsreglerna ^^.

 

Jag är en av dem som tittade på så gott som allt som fansubbades ( köper även den serier jag gillar ) men då kanske man skulle välja ut någon enstaka serie o hålla sig till den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...