Hoppa till innehåll
Anime.se

Övriga köp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...

Mer stuff från Japan. Hade glömt bort mer än hälften av innehållet, så det blev lite som julafton att öppna alla paket. Bland annat allt som ligger i DVD-fodral (spel, anime, filmer osv), lite mer manga, och massa display-stuff.

 

(Detta är inte mitt rum, som tur är, utan mer ett gästrum där jag tills vidare kan dumpa alla kartonger.)

pjVYUDySZ.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Fick hem denna box från CDJapan för inte så länge sedan:

 

SL273614.jpg

 

SL273616.jpg

 

SL273624.jpg

 

Sedan blev det en del Japan-relaterade skivor förra månaden med, från olika ställen. Förutom Loudness-LP:n rör det sig om västerländska hårdrocksartister, fast i Japan-utgåvor som synes. Men med sina obi-remsor, medföljande till japanska översatta låttexter samt givetvis särskilda bonusspår för landet i fråga, antar jag att det är fullt i sin ordning att visa upp dessa inköp i denna tråd.

 

SL273619.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
Vad är egentligen en litograf?

"En litografi är ett grafiskt blad där man tecknar bilden med oljekrita på ett medium som sedan färgas och trycks mot pappret. Varje färg trycks separat. Bladen är oftast signerade och numrerade och finns endast i en bestämd upplaga."

 

samt

 

http://www.ne.se/litografi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...