Hoppa till innehåll
Anime.se

WoW


aSet
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 166
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Mitt karaktärsväljande har gått fram och tillbaka en hel del. Först skulle jag vara en Tauren Warrior, sedan sen Orc Warrior, senare blev det en Undead Warlock, efter det en Human Paladin, och nu till sist en Human Warrior(som jag haft bestämt i strax ett år).

 

Jag är ganska säker på att jag ska vara en alchemist... alla olika potions som man kan brygga verkar grymma. Annars verkar enhancern och blacksmith vara bra också, men kostnaden för alla recept och material man behöver för att smedja vapen och utrustning ligger rätt högt skulle jag tro :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har pendlat lite jag me. först tänkte jag köra en night elf hunter, gick sedan över till en dwarf warrior, sedan till en dwarf hunter och tillbaka till en dwarf warrior igen XD

ska nog köra på det, det käns så. kommer gå mycke på blacksmithing och mining. hoppas på att få ihop en guild med hantverkare, en blacksmith och miner, en engineer och miner, en Leatherworker och skinner, en tailorer, en Cook, en Alchemist och herbalist, en Enchanter... så många hatverkare som möjligt, de kan hjälpa varandra med matrialen och göra utrustning till varandra, springa runt i grupper och sammla matrial å så vidare... kan nog bli en kul och mäktig guild >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer inte att vara med i en klan tror jag. Verkar vara rätt jobbigt. Roligare att spela själv.

 

WoW kommer att bli ett svårt spel att spela ensam från första start, Det är ju nästan byggt för att man ska vara i grupper med olika klasser som hjälper varandra. tex. så skulle aldrig en fighter klara sig utan en priest eller paladin

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WoW kommer att bli ett svårt spel att spela ensam från första start, Det är ju nästan byggt för att man ska vara i grupper med olika klasser som hjälper varandra. tex. så skulle aldrig en fighter klara sig utan en priest eller paladin

 

Okay. Men jag skall ändå försöka spela själv först. Om det inte går får jag väl så lov att gå med i en klan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer inte att vara med i en klan tror jag. Verkar vara rätt jobbigt. Roligare att spela själv.

 

WoW kommer att bli ett svårt spel att spela ensam från första start, Det är ju nästan byggt för att man ska vara i grupper med olika klasser som hjälper varandra. tex. så skulle aldrig en fighter klara sig utan en priest eller paladin

 

Nej skulle jag svara där... De har anpassat klasserna så att alla ska mer elelr mindre kunna köra solo, alltid. Självklart blir det svårare att attackera ett creep som är flera levels högre än dig, men om man håller sig 1-2 lvls upp/ned så ska det gå bra. Men hursomhelst, om man bara vill spela ensam så är inte ett MMORPG något att föredra, då försvinner hela grejen med "Massive Multiplayer Online Role Playing Game"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WoW är ju ett online-spel och jag har Modem...Modem...Online-spel...passar...inte...ihop...AHHHHHH!!!!!!!

 

så förmodeligen blir det så att jag itne köper det för att jag inte kommer kunna spela det online.

Fast man kan ju alltid köra det på LAN...vi har ett litet nätverk mellan våra 3 datorer så det ska kanske gå iaf.

 

:rolleyes: Hmm...!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WoW är ju ett online-spel och jag har Modem...Modem...Online-spel...passar...inte...ihop...AHHHHHH!!!!!!!

 

så förmodeligen blir det så att jag itne köper det för att jag inte kommer kunna spela det online.

Fast man kan ju alltid köra det på LAN...vi har ett litet nätverk mellan våra 3 datorer så det ska kanske gå iaf.

 

:rolleyes: Hmm...!?

 

WoW kommer inte att gå genom nätverket, ett online-rpg spelas enbart över Internet. Men snart har väl hela Sverige tillgång till ADSL, så jag skulle inte ge upp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Björkvik som ligger aldeless brevid ska snart få bredband, men jag bor ute i skogen och det ligger för långt bort så jag är nog den sista som får bredband...om sisådär 20 år.

 

:( Please...Do it KILL ME!

 

stackars dig, vet hur de är. bor ute i ett litet samhälle utan bredband :( men vi får de om 1.5 månader lagom till wow :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...