Hoppa till innehåll
Anime.se

WoW


aSet
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 166
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

ok, tack.

Dock så hjälpte et inte så mycket.

:S

 

 

vad är du ute efter?

 

här är nåra sidor om yrke/ras/trailers o.s.v

 

www.worldofwarcraft.com

www.worldofwarcraft.se

www.blizzard.com - kan du dra ner trailers om du vill se mer om spelet

 

/redigerad utav anji, orsak: Onödigt att citera sig själv när 'edit' funktionen finns tillhands./

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad folk vet mycket om spelet!!!

själv vet jag ingenting, jag har en trailer som är på tyska, men mer info än så har jag inte....någon som har lust att förklara (?)

 

har man väntat i fyra år på det så vet man en del ;) , håll bara koll på dom siderna som zaku nämde så går det nog bra B)

om du hade suttit på bättre än modem så skulle du kunna ladda hem trailers från http://wow.warcry.com/files/movies/

du kan nog dra ner nåra av dom mindre me modem. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvär så går det nog inte ens med det , tar sån Jädrans tid... :(

 

ja har modem men får bredband om 1 månad. Ja har innan drat ner lite wow trailers, de tar inte så lång tid även att ja har 33k.

 

annars kan du ja alltid läsa och så, så du vet mycket om spelet när de kommer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trailers är inte så roliga, de visar oftast bara massa upplagda fighter osv.

 

 

http://worldofwarcraft.4players.de:8080 ... videos.php

 

Har några "in-game" filmer, där man får följa med från start och en bit framåt. Så får man se hela interface och allt, mycket bättre :)

Hunter-filmen har bäst kvalité, och är nog bland de bästa, om ni inte kan bestämma er vilken ni ska börja med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo visst är de skoj att se lite om hur de är uppbyggt men de är alltid skoj att se lite raser äga lite ;)

 

har nån hört om Den två huvade ogre som skulle ha kommit till wow??

 

Det var ett aprilskämt :)

Men chansen att vi får se en Ogres som ras i framtida expansioner är väl inte helt omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var ett aprilskämt :)

Men chansen att vi får se en Ogres som ras i framtida expansioner är väl inte helt omöjligt.

 

jo ja märkte de dagen efter :( ja var inne på blizzards hemsida och då plötsligt så ja den två huvade ogren som de stog att den skulle komma som en ny ras till wow. Ja övervägde ifall de kunde vara ett april skämt men ja tänkte att sånt kan de ju inte luras om de är ju för fan alvarligt.

 

Så ja snackade mycket om de på en annan chat sida men dagen efter så hade de skrivit att de var ett april skämt >:)

 

även att de fanns screenshots på ogren när den spelades på Alphan och massviss av fakta om den drog allt :P men till ingen nytta >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de fanns screenshots på ogren när den spelades på Alphan och massviss av fakta om den drog allt :P men till ingen nytta >:(

 

tror inte det var Alphan de spelade Ogren i ;) det var nog nån av betorna...

 

men skansen för att vi får se Ogres i spelet finns vell, jag menar man de skämtade ju om den nya hjälten i wc3-ft Goblin Tinker också, och den kom ju i en senare patch ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ogres kan vi mycket väl få se ja, i framtida expansioner som jag sa. Men knappast "TWO-headed Ogres", som de drog aprilskämtet med, dvs där två spelare "delar" på en och samma gubbe(ett huvud var).

Det var heller inte något aprilskämt om Goblin Tinker... folk trodde bara att även det var ett aprilskämt för att de lade ut nyheten dagen innan eller något sådant. Finns väl två till nya hjältar till Wc3 nu, med senaste patchen tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ogres kan vi mycket väl få se ja, i framtida expansioner som jag sa. Men knappast "TWO-headed Ogres", som de drog aprilskämtet med, dvs där två spelare "delar" på en och samma gubbe(ett huvud var).

Det var heller inte något aprilskämt om Goblin Tinker... folk trodde bara att även det var ett aprilskämt för att de lade ut nyheten dagen innan eller något sådant. Finns väl två till nya hjältar till Wc3 nu, med senaste patchen tror jag.

 

ne de möjligt, kan nog ha blandat ihopp dem :S

jupp...Firelord och Goblin Alchemist :rolleyes:

skit grymma hjältar, firelorden e grym på å rusha ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

finns väl en liten möjlighet att de kommer på xbox men inte så att de är nåt bestämt om de. De lär ta i allfall nåra år efter att wow har kommit ut innan de skulle slutföra en sån idè. men visst är de fullt möjligt att inom nåra år att de finns på xbox, men ja skulle inte villa köra de på xbox :S spela med en spel-dossa är inte så skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...