Hoppa till innehåll
Anime.se

Skänkes tråden


Robin-Kun
 Share

Rekommenderade inlägg

*Fortsatt städflyttande*

 

Jag skänker bort två japanska Gamcube import spel skänkes mot frakt. För att spelen är japanska krävs det en freeloader eller att du äger en japansk gamecube om du ska kunna spela dom.

 

Harvest Moon - Poem of Happiness for World

http://s162.photobucket.com/albums/t271/yumechii/?action=view&current=MARS164-1.jpg

 

 

Dobutsu Bancho (Animal Leader)

http://s162.photobucket.com/albums/t271/yumechii/?action=view&current=MARS165-2.jpg

 

 

Jag uppskattar verkligen att dom som vill ha sakerna kunde

bidra med frakten när ni ändå får sakerna gratis ;)

 

 

MVH // Robin-Kun

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha riyu , jag befinner mig i Hudiksvall . Mellan Gävle och Sundsvall ;)

Visst , ge mig din adress så ska jag skicka affischen till dig och frakten ska inte vara så dyr.

 

 

Negi , jag blir bara glad om någon tar emot affischerna än att dom ska behövas slängas i onödan.

 

 

Ni skulle ha gett bort eller sålt sånt . Det är synd att sånt ska behövas slängas och du flaskis kunde ha gjort big business som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måtten på affischerna ;)

 

Bild1

Bredd: 70 cm

Längd: 99,5 cm

 

Bild 2

Bredd: 59cm

Längd: 84cm

 

 

Ja , skalleponken som jag har sagt till riyu . Ge mig adressen så ska jag skicka affischer och när ni ändå får affischer gratis så skulle bidrag med frakten upskattas stort från mig .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...