Hoppa till innehåll
Anime.se

Önskeleken!


Mr Michael
 Share

Rekommenderade inlägg

Du har råd! Du hittar en fantastiskt fin lägenhet i ett höghus med havsutsikt.

Desvärre rasar huset ner i havet när du precis flyttat in och försäkringen täcker inte miljökatastrofer, som det tydligen blev klassat som.

 

Jag önskar mig ett lyckligt liv!

(sug på den du!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Presentationen går bra, men efteråt märker du att du glömde ta på dig byxor på morgonen.

 

Jag hoppas att butiken har träningsbänken jag har tänkt köpa imorgon.

 

Nog får du en flickvän alltid: en galen yaoi-fangurl som aktivt försöker få ihop dig med Sceleris.

Det hade varit härligt, jag skulle behöva lite hjälp på den fronten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det får du. en riktig gammal fällknivs rakkniv.

Det första du gör är att inse hur svårt det är att raka sig med en, i samband med att du skär halsen av dig.

 

(Jag har en gammal med "klasiska" rakblad. Det är svårt nog)

 

Jag vill slippa hudcancern som saya smittat mig med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du hade missuppfattat budskapet. Det var du dock inte ensam om. Bibeln är ett tidigare exempel på samma missförstånd.

Tyvärr förstår du inte längre alls vad meningen ed livet var.

 

Jag vill ha inspration och tid till att bejaka min kreativa sida. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får precis all inspiration och tid som du behöver, dock går världen under då en högre makt inte vill att du skulle ha varken inspiration eller tid att bejaka din kreativa sida.

 

Jag önskar att jag kunde bryta den dåliga vanan att jag går och lägger mig så sent.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den blir mycket väl mottagen i Namibia, dit du råkade skicka den av misstag. De är mycket glada över papprena de kan använda till att tända i brasan med.

 

jag önskar att det var mer helg än arbetsdagar i veckan... med samma lön :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sagt och gjort, tyvärr så tyckte din arbetsgivare att det var ett lägligt tillfälle att uttöka arbetsdagarna till 23 timmar. Detta leder till att du spenderar dina lediga dagar på sjukhuset för utmattning... men vad spelar hälsan för roll när du har pengar?

 

Jag önskar att jag hade fler hyllor att förvara manga i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får fler hyllor och rummet ser jättetjusigt och välordnat ut...i en timme, tills golvet ger vika och du helt plötsligt står med ett hål rakt ner till lägenheten nedanför. Reparationen kostar skjortan och du får sälja all din manga för att ha råd.

 

Jag önskar att jag hade mer tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du spenderar ett par riktigt intima stunder med ditt mc kort, ni lagar mat tillsammans, går på promenad och myser i sängen. Tyvärr så blir er tid tillsammans kortvarig då du förs iväg till ett mentalsjukus för din sjukliga mc korts-fetish.

 

Jag önskar att jag hade en bekvämare skrivbordsstol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...