Hoppa till innehåll
Anime.se

Önskeleken!


Mr Michael
 Share

Rekommenderade inlägg

Grattis. Du har nu insomnia. Om några dagar kommer du känna dig som en zombie. Aldrig riktigt vaken men kan lik förbannat inte sova.

 

 

jag... vet fan inte vad jag vill idag. Jag vet bara att jag inte vill. :|

Jag hatar tisdagar så jävla mycket.

 

Jag vill ha fredag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får se ett kejsarsnitt imorgon men olyckligtvis så har patienten en utomjordisk organism i sin mage som hoppar ut attackerar dig. Du överlever dock mirakulöst men kommer inte se ett kejsarsnitt igen på ett bra tag.

 

Jag önskar att jag kunde sluta oroa mig för småsaker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du svarar på en post Meu höll på att svara på... Meu blir skit sur och gör ett snabbt telefonsamtal. 6 minuter efter att du skrivit inlägget träffas ditt hus av en kryssningsmissil. Du blir förlamad från hårfästet och nedåt. Du har nu hur mycket tid som helst och ingenting att göra.

 

Jag önskar mig en kaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon kom till dejten med höga förhoppninger, men avskräcktes väldigt fort. Hon tyckte nämligen det var väldigt avtändande med gammla nudlar i håret och ihoplimmade tänder.

Du kunde ju åtminstonde ha dragit loss gaffeln, så hade du kanske inte haft ett fult svullet var-luktande lår.

 

Jag vill vara piggare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

C.S. Lewis återuppstår och skriver en ny bok! Tyvärr har all denna tid bortom graven rubbat hans författarsinnen, så det slutar med att det blir han som skriver den där He Is My Master-ficen. Och den kommer utspela sig i Narnia-universumet.

 

Jag önskar mig en värld där sekundära källor i C-uppsatser inte existerar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du få ett jobb!

Din arbetsuppgift är att; åka buss in till Arbetsförmedlingen, sitta i ett väntrum med tio hip-hop turkar och tre stycken fd. städerskors från Polen i 3 timmer för att sedan gå in i ett rum med Britt-Marie, Ann-Marie eller Sigbritt, få över 9000 papper och sen ta bussen hem igen. För detta får du 2000kr i månaden som försvinner första helgen.

 

Jag önskar mig en pokémon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får en pokémon! Närmare bestämt Ariados men då vi vet att du hatar spindlar så får den inte åka glas och befinner sig förhoppningsvis på ett bättre ställe nu.

 

Jag önskar att jag var bäst i hela världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du hör ett konstigt ljud från badrummet, när du går tittarefter vad det är så ser du en skräckslagen och lemlästad Ariados på badrumsgolvet som verkar ha krupit upp ur toaletten, du säljer den till ett forskarteam för 6.4 miljarder dollar.

 

Jag önskar att månen ska krascha in i jorden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...