Hoppa till innehåll
Anime.se

Önskeleken!


Mr Michael
 Share

Rekommenderade inlägg

Du får massor av pengar att shoppa med! De överlämnas till dig i ett avlägset tempel upp i bergen, i form av guldtackor, och i brist på fordon blir du lämnad att vandra hela vägen tillbaka till civilisationen genom den japanska vildmarken.

 

Jag önskar att mitt rum var större och bättre möblerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du blir lika liten som Nils Karlsson Pyssling och Ernst Kirchsteiger flyttar hiskeligt kvickt in och börjar svassa omkring med säng, stolar och bord.

 

Jag önskar fred på jorden och slut på hungersvält och sjukdom. (den som gör en dålig uppfyllelse på denna är ju inte human! :( )

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorden, 2010. Inga fler krig. Ingen svält. Inga sjukdomar.

Spoiler
Ty alla organismer dog när superstark strålning från rymden bombarderade jordytan och trängde flera kilometer ned i marken och förstörde allt från blåvalar till bakterier till virus till de själva grundläggande kraven för liv som vi känner till det.

 

Nöjd nu?

 

Jag önskar mig fler gissningar i "Gissa animén"-tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorden, 2010. Inga fler krig. Ingen svält. Inga sjukdomar.
Ty alla organismer dog när superstark strålning från rymden bombarderade jordytan och trängde flera kilometer ned i marken och förstörde allt från blåvalar till bakterier till virus till de själva grundläggande kraven för liv som vi känner till det.

 

Nöjd nu?

 

Faktiskt! Då slipper man bry sig om allt tjaffs.

 

(förbise denna post)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag önskar mig fler gissningar i "Gissa animén"-tråden.

 

Meu sätter hela sitt botnet i arbete, 10 minuter senare har tråden "Gissa animén" över 9000 poster med texten "KAN DET VARA NARUTO SHIPPNUDEN??"

 

 

Jag önskar mig ett nytt bra grafikkort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vaknar imorgon och känner att du inte är förkyld, i glädje hoppar du upp ur sängen och halkar på ett bananskal (vem fan la det där?) och bryter benen så illa att du blir sängliggande hela sommaren.

Jag önskar att jag slapp klättra på den där trånga vinden idag som jag var på igår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...
  • 3 years later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Du åkte till Porten och när du kom tillbaka var stämbanden borta. Så Winry opererar in några av stål. Problemet är att du låter som en Dalek. Och du måste tillbringa resten av ditt liv för att få tillbaka dina gamla.

 

Jag önskar att jag hade en plats för allt i mitt arbetsrum, och att allt låg på sin plats.

 
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Det blir jättefint väder den här sommaren, men inte i Sverige.

Jag önskar att jag blev odödlig; att jag med mitt enorma intellekt lyckades bygga en robot som jag placerade mitt medvetande i, och att jag sedan byggde mig själv en stor armé av robotar, som i sin tur bygger ett stort moderskepp som sedan placeras i omloppsbana runt jorden. Med detta moderskepp och med min armé kommer jag att ta över världen! Hahahaha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Din önskan gick i uppfyllelse, tyvärr försvann din tidsuppfattning i och med din odödlighet, och roboten blev inte klar förrän några ynka år innan solen kollapsade, så ditt imperium blev inte så långlivat.

 

Jag önskar att jag hade bättre minne.

 
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...