Hoppa till innehåll
Anime.se

Önskeleken!


Mr Michael
 Share

Rekommenderade inlägg

 

Jag önskar att mina favoritkaraktärer inte dog hela tiden.

Du kommer hitta en ny serie där dina favoritkaraktärer klarar sig igenom hela serien utan att dö

 

Jag önskar att jag hade lättare att konsentrera mig på mina läxor istället för att spela spel och titta på anime.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Jag önskar att jag hade lättare att konsentrera mig på mina läxor istället för att spela spel och titta på anime.

Du får mer fokus på läxorna, men de tar en sådan tid så att du inte hinner kolla på anime

 

Jag önskar att jag var ett cosplay proffs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter


Efter hårt arbete blir du cosplayproffs, du gör alla dina kostymer själv och folk har dig som förebild. Men under en föreläsning på ett av Sveriges största konvent råkar du halka på din handgjorda kappa och slår ansiktet i trappan, blir blind av chocken och kan aldrig göra kläder mer.


 


Jag önskar att jag var bättre på matte.


Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Populariteten stiger och studion bestämmer sig för att göra en satsning; de släpper två avsnitt samma vecka. Detta resulterar i att de går över sin budget och man är tvungen att tigga om mer pengar. Det blir extremt dyrt, och när chefen inser att det blivit mycket dyrare än han hade kunnat föreställa sig blir han tvungen att lägga ner projektet och animen tvångsavslutas.

 

Jag önskar att jag hittar ett billigt tält.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Du blev på ett mystiskt sett ägare till världen största potatisland och dess lada. Den förra ägaren har fyllt den jättestora ladan till bristningsgränsen med potatis. (Allvarligt, han/hon har gjort ett stort hål i taket och spikat igen dörren för att sedan kasta in potatisen ovanifrån...) Antalet potatisar i ladan är så nära oändligt många som i dagsläget är möjligt att ha på ett och samma ställe.
Du vet att du inte kommer kunna äta all potatis själv och utöver att du äter potatis frukost, middag, kväll säljer du också potatisen till ett mycket lågt pris. Efter ett antal månader börjar potatisen bli dålig och du bestämmer för att kolla närmare i ladan för att se hur mycket som är kvar. (För att slippa klättra upp på taget hela tiden hade du köpt en anordning som plockar upp potatisen ur hålet i taket och för den ner till marken.) Trots att du sålt flera ton potatis så ser det ut att vara lika många potatisar i ladan som när du fick den och du misstänker att det ligger någon magi över ladan, så det kanske finns oändligt många. Frågan är bara vad du ska göra med potatisarna när de om någon månad börjar ruttna?
 
Jag önskar att några gillar min nya tråd om Googleöversättningar och postar resultatet av sina översättningar med Google översätt (eller liknande) där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...