Hoppa till innehåll
Anime.se

Gör din egen 'Live Action' film


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Du har nu chans att göra din egen live action film/serier av din favorit anime serie/film/OAV med dina favorit skådisar. Detta är min skapelse, försökt hitta hyfsat lika personer och jag måste säga att jag hittade en bra person för att spela Gatts :) Eller vad säger ni?

 

Berserk: the Live Action Movie

 

Regi - John Milius (Conan the Barbarian)

 

Caska Halle Berry

Griffith Tom Cruise

Gatts - Randy Orton (wrestling)

Pukk Elijah Wood XD

 

berserkliveaction.jpg

 

Fick ett par goda skratt när jag såg filmen framför mig, hoppas ni kan göra en rolig en rolig rolluppsättning för en annan live action film :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gatts var helt underbar, men jag är osäker på om Wood skulle göra en bra Puck. Cruise som Griffith var inte heller helt fel. Snacka om hur kul han kunde ha med att spela Femt.

 

Nu undrar jag bara, vem skall spela vad-hon-nu-heter (den där bruden i Gudahanden)? Och vem spelar Pipin?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

finns inga IRL kvinnor som skulle vilja köra immoral sisters och som passade vissa krav ;).

 

 

Nene där menade jag inte alvar men... fyfan var riktigt länge sen jag brydde mig om IRL filmer... 2 år sen...

 

Menar du otecknat? Sådant där läskigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

finns inga IRL kvinnor som skulle vilja köra immoral sisters och som passade vissa krav ;).

 

 

Nene där menade jag inte alvar men... fyfan var riktigt länge sen jag brydde mig om IRL filmer... 2 år sen...

 

Menar du otecknat? Sådant där läskigt?

 

Mjo, nu förstår du varför jag inte sett allt för mycket på 2 år ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...