Hoppa till innehåll
Anime.se

Om du fick välja mellan...


Voffe
 Share

Rekommenderade inlägg

Underkläder under badbyxorna eller ej?

 

Jag tänker inte svara på denna, men vill inflika att snubben som kom på det borde avrättas. Nog för att vattnet i badhusen redan är sviniga som fan, och det blir då fan inte renare när p15 springer runt med kalsonger under badbyxorna. I en sjö eller vid havet är det väl egentligen skitsamma, men vad fan är syftet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underkläder under badbyxorna eller ej?

 

Jag tänker inte svara på denna, men vill inflika att snubben som kom på det borde avrättas. Nog för att vattnet i badhusen redan är sviniga som fan, och det blir då fan inte renare när p15 springer runt med kalsonger under badbyxorna. I en sjö eller vid havet är det väl egentligen skitsamma, men vad fan är syftet?

 

Det känns som att du i princip svarade ändå, men jag kan inte annat än att hålla med, och vad är egentligen poängen med kalsonger under badbyxorna? Att paketet sitter till lite extra? I mina ögon innebär det bara att två plagg blir blöta istället för ett <.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underkläder under badbyxorna eller ej?

 

Jag tänker inte svara på denna, men vill inflika att snubben som kom på det borde avrättas. Nog för att vattnet i badhusen redan är sviniga som fan, och det blir då fan inte renare när p15 springer runt med kalsonger under badbyxorna. I en sjö eller vid havet är det väl egentligen skitsamma, men vad fan är syftet?

 

Det känns som att du i princip svarade ändå, men jag kan inte annat än att hålla med, och vad är egentligen poängen med kalsonger under badbyxorna? Att paketet sitter till lite extra? I mina ögon innebär det bara att två plagg blir blöta istället för ett <.<

 

Jag håller med er båda, ville bara ta upp det. Men ni failar båda två som inte kommer på något nytt att välja på (/me hycklare >:D). Jag kastar bollen till den som tar emot den först!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta nu. Vänster... och höger...

 

Egentligen spelar det mig ingen större roll, men att spegelvända sidorna är rätt mesigt, så skulle väl välja höger till vänster.

 

Grekiska gudar eller nodiska gudar?

 

De grekiska gudarna känns mer värmande mot folket, än de gudar som finns i Valhalla, så jag hade nog hellre levt i Rom och blivit lärd under tiden man offrade lite, än att plundra och tro på Tor och Oden i Birka under de tiderna.

 

Segelbåt eller Motorbåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ICA vinner över Coop alla dagar! Snyggare, bättre, personligare och bättre självscanning än Coop Konsum! Dessutom har de bättre reklamer, gratis medlemskort, fler butiker (åtminstone i min närhet), bättre utbud, snyggare butikslayouter och även inte helt sällan bättre priser. ICA for life!

 

Öhhh... Om du kunde frysa dig själv till 2000 år in i framtiden, skulle du då göra det? Ja eller nej. =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, varför inte, finns inget på 2000-talet som jag inte kan tänka mig att ge upp hittills. Risken skulle väl vara att jorden om 2000 år inte längre är så mycket av en beboelig planet.

 

I brist på fantasi så vänder jag lite på frågan, resa tillbaka 2000 år, hälsa på Jesus, eller stanna kvar på 2000-talet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ICA vinner över Coop alla dagar! Snyggare, bättre, personligare och bättre självscanning än Coop Konsum! Dessutom har de bättre reklamer, gratis medlemskort, fler butiker (åtminstone i min närhet), bättre utbud, snyggare butikslayouter och även inte helt sällan bättre priser. ICA for life!

Och så har dom euroshopper!

 

I brist på fantasi så vänder jag lite på frågan, resa tillbaka 2000 år, hälsa på Jesus, eller stanna kvar på 2000-talet?

Tjaa, om jag inte får en returbiljett stannar jag nog hellre kvar här. Hur ska jag annars kunna se på anime? :(

 

Heh, kan ju fortsätta med samma igen. Trevliga frågor. Titanic eller Avatar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...