Hoppa till innehåll
Anime.se

Eurovision 2009!


Z0nE
 Share

Rekommenderade inlägg

Estland var hon mörkhåriga tjejen eller? Isf var hon riktigt bra, Norrmännens var inget vidare, men det kan vara för att jag är kille. Den stod ut ur mängden helt klart, och den var ju helt klart inte sämst heller, men den är rätt enformig och speciellt bra sjunger han inte tycker jag.

Men nu är det som det är, och det är bara att gratulera norrmännen till vinsten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oavsett om det är en bra låt eller inte så är det ganska förbluffande.

Om det vore en musiktävling så skulle ju de knappast få så många röster. Här gäller det att antingen va lagom avklädd, ha bra koreografi och effekter, eller att vara "gullig" som norrmannen var.

Det borde sändas i radio istället :)

 

Ja det vore bättre :P

 

Det sänds i radio <.<

 

P3 eller P4 kör hela Melodifestivalen samtidigt som SVT. Musiken känns helt klart bättre och det blir lite annorlunda när man bara hör ljudet..

 

Personligen tycker jag att Eurovision är mer än en musiktävling, det nummer som bidrar till bäst "show" är det som jag anser skall vinna. Jag skulle ju aldrig rösta på en låt som får mig att sitta i soffan vråla "nästa". Nej, en bra låt med ball koreografi, grymt bild- och ljusspel och en sjuhelsikes massa pyroteknik får min röst i alla dar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hittade en riktigt rolig text om Norges bidrag. ^^

It all makes sense now ó_ò

 

Får mig att tänka på den här.

 

Det sänds i radio <.<

Verkligen?

 

... Fast jag antar att jag inte borde vara förvånad. Får försöka lyssna på det nåt år.

 

Personligen tycker jag att Eurovision är mer än en musiktävling, det nummer som bidrar till bäst "show" är det som jag anser skall vinna. Jag skulle ju aldrig rösta på en låt som får mig att sitta i soffan vråla "nästa". Nej, en bra låt med ball koreografi, grymt bild- och ljusspel och en sjuhelsikes massa pyroteknik får min röst i alla dar!

Mnje. Jag tycker väl tvärtom. Om jag ska lyssna på musik ska det vara för musikens skull, och då är det det enda viktiga. Har inte mycket till övers med musikvideor heller.

 

Fast jo, det är väl mer än bara en musiktävling eftersom ett framträdande finns med över huvud taget, men som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eurovision är ett enda stort skämt. Det har alltid varit dåligt, men på 80-talet och de sista åren nu har jag tyckt varit riktiga skräckår. Enda som faktiskt varit bra är ABBA, period. Det enda man kan göra är att försöka undvika skiten så gott det går.

 

Tyvärr fick jag höra Norges bidrag, och med tanke på hur mycket rabalder den orsakat så tänkte jag att i år så kanske Eurovision hade bättrat sig. Fel av mig. Mycket, mycket fel av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...