Hoppa till innehåll
Anime.se

Lås/ta bort tråden, tack.


riyu
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...

Lägger till lite tidningar.

 

Svenska

Manga Mania: #1 2003 - #3 2005

Shonen Jump: #4 2005 - #6 2005

 

Japanska

Newtype: June 2000, August 2000, June 2002, March 2003

Megami: February 2004

 

10kr/st, endast upphämtning i Stockholm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

En sista fråga (som jag antar är onödig, men lika bra att ställa den), är allting i fint skick? Är dem det, så slår jag till. Skicka PM isf, så kan vi slutföra resten av dealen där. ps, ta gärna reda på fraktkostnaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
fastnade lite för vissa av samlarfigurerna, får man fråga vad den där talande figuren kan säga?:)

Ojojoj, det minns jag tyvärr inte. Det var åratal sen jag hade den på display (nu ligger den bara i garderoben och väntar på ny ägare). Det mesta finns förresten kvar. Jag ska uppdatera nu. Jag är inte omöjlig med priser, är mest ute efter att bli av med sakerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, låter som ett bra läge för mig med väldigt lite pengar. Men jag skulle helst vela veta vad den kan säga, ingen möjlighet att kolla på förpackningen eller så? Kommer besöka flickvännen vecka 44 så man kanske kan möta dig någonstans för att följa med och se alla figurer du har till salu och disskutera eventuella priser? Jag är lite av en samlare skulle man nog kunna säga, men har väldigt liten inkomst :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, det låter ju bra, Men nu fick jag ett oväntat litet problem..Flickvännen min är tveksam till att "möta en totalt främmande person och följa med denne" Men det kanske gå att fixa på annat sätt, jag vet ju inte vart i stockholm du bor, men du kanske kan möta upp mig någonstans och ta med ett färre antal av sakerna jag är intresserad av? Skicka mig ett PM då du har alla fraserna till den talande figuren ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...