Hoppa till innehåll
Anime.se

Lås/ta bort tråden, tack.


riyu
 Share

Rekommenderade inlägg

Flickvännen min är tveksam till att "möta en totalt främmande person och följa med denne" Här syftar jag alltså på att hon inte är riktigt trygg i att följa med och möta Riyu och följa med honom någonstans som jag först föreslog eftersom han är en helt främmande person. Jag har heller ingen lust att gå och möta Riyu själv då jag åker tåg 3,5 timmar för att kunna tillbringa lite tid med min tjej :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag kollat upp vad dockan säger:

 

"Jag älskar att få beröm av pojkar. För att när flickor får beröm så känner de sig starkare."

"Konnichiwa. Jag heter Endou Akira. Jag går på kvinnliga gymnasie-institutet i Nagasaki."

"Min specialitet är fiol. Men varför jag spelar fiol.. jo, det är för att få spela för dig." (Lite osäker på slutet på denna)

 

Förstår principen med "rädsla" för att åka hem till någon man inte känner, men känns som att det skulle bli för bökigt att ta med figurerna ut på stan. Jag bor i centrala Sundbyberg, förresten. Precis in till stationen.

 

Vilka saker är du mest intresserad av?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag själv känner inget obehag precis, men jag åker ju som sagt till stockholm för att tillbringa tid med henne...Men jag är väl som mest intresserad av de lite billigare figurerna så att säga. Men kanske om jag kunde fundera ett tag och sedan säga exakt vad jag ville ha att du kan ta med dem någonstans och byta dem mot kontant?:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kikade lite på dina figurer igen, och kollade sedan min ekonomi. Min ekonomi är för tillfället väldigt låg...lägre än vanligt vilket e rätt illa, men de figurer jag är intresserad av som jag kanske kan köpa iaf en av är någon från "årstiderna", Pia carrot och super robot taisen. fast i den sist nämna är det bara de 2 som är i "mitten" och inte de 2 ute till kanterna på höger och vänster.... Om du förstår vad jag menar ^^

 

Om något blev oklart så får du säga till så ska jag försöka förklara bättre. Men är det för mycket jag ber dig om att släpa iväg någonstans? För övrigt vet jag ännu inte om tjejen min vill följa med mig och möta dig någonstans, men jag tror det ska gå bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...