Hoppa till innehåll
docster

Full Metal Panic? Fumoffu

Rekommenderade inlägg

Vad tycker ni om den "andra säsongen"? Rena rama skrattfesten enligt mig, roligaste animen som finns ute just nu :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

En av den roligaste Animen.

Tyckte väldigt mycke om Full Metal Panic! med.

Full Metal Panic Fumoffu var lite kort tycker jag, hade velat att dem gjorde den lika många avsnitter som föregående. 24 Avsnitter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Full Metal Panic? Fumoffu har inte lika mycke Action och att den är inte lika allvarligt som Full Metal! Panic.

Själv så tycker jag att båda är bra på sina sätt.

Full Metal Panic! = Mech och blandat

Full Metal Panic? Fumoffu = Komedi

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hehe FMP:Fumoffu är otroligt rolig =D

Men sen har vi juh Harem animen Maburaho och Komedin Jubei Chan 2, även om Jubei Chan 2 är rätt oseriös så e den faktiskt rätt kul =D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Hehe FMP:Fumoffu är otroligt rolig =D

Men sen har vi juh Harem animen Maburaho och Komedin Jubei Chan 2, även om Jubei Chan 2 är rätt oseriös så e den faktiskt rätt kul =D

Inte sett någon av de två serierna du nämnde, får väl ge dem en chans och se om de slår fumoffu's humor :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Sagara Sousuke to the limit!

Ofantligt gulligt när han hopper på de onda killarna samtidigt som han skriker "FUMOFFU" med jättemysig nalleröst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Helskön serie FMP, först en seriös action och sen komedi och schoolkids i Fumoffu, gillar båda skarpt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Serien har nu blivit licenserad!
ADV Films announced at their panel that they now hold the rights to Full Metal Panic? Fumoffu

Saxat från Anime News Network

ok, det var ju kanske lite tråkigt. Eller något.

Själva serien i sig tycker jag är oerhört rolig, en av de bästa i sin genre.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Vad tycker ni om den "andra säsongen"? Rena rama skrattfesten enligt mig, roligaste animen som finns ute just nu :)

Jo man fick sig ju ett antal skratt under tiden man såg den :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

FMP Fumoffu är extrem rolig, bästa var när han tränade upp ryggby klubben

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag tycker att avsnittet då de är på det avlägsna varmkällsbadet är absolut roligast. Det är så kul när de driver med action genren när grabbarna springer runt i skogen för att kunna tjuvkika på flickorna. När de håller sina tal för att det är för mänslighetens bästa och allt sånt man kan få höra i en krigs film. Störtskönt tycker jag. Så kul har jag inte haft det på länge, när jag tittat på anime.

ha D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Jag tycker att avsnittet då de är på det avlägsna varmkällsbadet är absolut roligast. Det är så kul när de driver med action genren när grabbarna springer runt i skogen för att kunna tjuvkika på flickorna. När de håller sina tal för att det är för mänslighetens bästa och allt sånt man kan få höra i en krigs film. Störtskönt tycker jag. Så kul har jag inte haft det på länge, när jag tittat på anime.

ha D

Du har rätt, det känns som om FMP: Fumoffu är en slags "parodi" på FMP. Dock tycker jag inte att Hot Spring-avsnittet var så värst bra, det finns bättre.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
FMP Fumoffu är extrem rolig, bästa var när han tränade upp ryggby klubben

fan, man blev ju lite rädd alltså :D

Det jag saknade med FMP! och FMP?2 var romans, det är ju inte meningen den ska vara romantisk, men jag vill ha ett lyckligare slut mellan Chidori och Sagara. Men OMG va det fanns roliga saker, jag fick ju en chock efter att ha sett FMP! innan, jag menar, den galna polisen!!!!

tummen upp för FMP!?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu