Hoppa till innehåll
Anime.se

Är denna film värt att skaffa?


Yrat
 Share

Rekommenderade inlägg

Totoro är min favoritanime genom tiderna så det är ett självklart köp tycker jag. Bry dig inte om omslaget, det är ritat av amerikaner för amerikaner och är så fruktansvärt fult att man blir ledsen av att se det :(

 

För lite info om filmen rekomenderas denna sida. Fast akta dig för spoilers...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Totoro är min favoritanime genom tiderna så det är ett självklart köp tycker jag. Bry dig inte om omslaget, det är ritat av amerikaner för amerikaner och är så fruktansvärt fult att man blir ledsen av att se det :(

 

För lite info om filmen rekomenderas denna sida. Fast akta dig för spoilers...

 

hehe, det syns som en skitfilm. Oväntad att ni tyckte den var bra, jag trodde jag skulle få svar som följande " haha,. fy fan vad dåligt gjort" eller " Läskigt fult" och vad är spoilers?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och vad är spoilers?

 

Uttalanden/texter som innehåller info om handlingen som en som inte sett filmen ej bör känna till, tex:

 

 

Knäppo: -Har ni sett den coola filmen "Det mystiska mordet" med Steven Seagal i huvudrollen?

 

Gummo: -Nä, jag har just köpt den och ska se den i kväll!

 

Knäppo: -Ja, den är SPÄNNANDE! Fast i slutet visar det sig att det var BUTLERN som var mördaren!

 

Gummo: -Ah MEN! Äru knäpp eller som förstör överraskningsmomentet!?

 

 

Ja, i detta lilla scenario kan vi se ett praktexemplar på en oförsiktig spoiler (markerad med röd text.) Filmen var nu förstörd för stackars Gummo, och han var dömd till en helkväll med Bingolotto istället :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...