Hoppa till innehåll
Anime.se

Comiket 78


riyu
 Share

Rekommenderade inlägg

Ser ut att vara hon tjejen i Koi Kaze.

 

013023247697.jpg

 

Den där första måste vara något Dragon Quest-aktigt med tanke på den lilla slime-gubben de har på skölden/i bakgrunden samt den att den generella stilen stämmer. Inte så insatt i serien själv dock så jag kan inte pricka in några specifika karaktärer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser ut att vara hon tjejen i Koi Kaze.

Det verkar mer troligt än Hell Girl iaf.

 

Den där första måste vara något Dragon Quest-aktigt med tanke på den lilla slime-gubben de har på skölden/i bakgrunden samt den att den generella stilen stämmer. Inte så insatt i serien själv dock så jag kan inte pricka in några specifika karaktärer.

Tack, såg inte slimen faktiskt. Ska söka på lite Dragon Quest-karaktärer och se om jag hittar något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 months later...

Skulle vilja få det till Ymir ifrån Queen's Blade, inte sett serien men fick hem en figur av henne idag. Dock i en annan outfit så skulle kunna ha fel men nästan hundra på det. :3

Måste varit otroligt kul att uppleva detta. Endast sett bilder och en livestream. Hoppas gå någon gång, så mycket fantastiska cosplays.

 

 

OM jag tror det jag tror så har du rätt. Är det inte den dära lilla flickan från Queens Blade?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...