Hoppa till innehåll
Anime.se

Star Driver


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 7 months later...

[23:40:53] < hampe> såg ni att de öppnat hemsidan för stardriverfilmen?

[23:41:32] <&Sceleris> :OOOO

[23:41:36] <&Sceleris> Nej!

[23:42:03] < hampe> http://www.stardriver-movie.net/

[23:42:16] < hampe> 9:e februari!

 

Recap borde det inte vara tal om, då skulle de ha släppt den långt innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Trailer på filmens webbsajt nu. Visar inte något intressant. (Youtube-länk, för den på filmsajten funkade inte för mig.)

 

Vettetusan om det blir någon recap eller inte, typ det vanliga med "en film med material från TV-serien, en film med nytt". Serien ska sändas på TV i repris från oktober. Först tänkte jag att det var något slags förberedelse inför filmen ifall filmen är en uppföljare från första sekunden, men om de visar ett per vecka hinner de bara visa 15 avsnitt. Då stämmer det nog vad MyAnimeList skrev, att det blir en recap med nytecknad uppföljare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Av serien av klippet att döma tycker jag det såg ut att innehållet hörde hemma någonstans i mitten av serien. Jag tror inte det rör sig om en uppföljare, tror mer antingen att det är ett extra äventyr mitt i tv-serien eller att det är nytt slut från en viss punkt i serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...