Hoppa till innehåll
Anime.se

K: Samlarutgåvor Manga/Anime.


Supreme
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har precis fått tag på en hel del artbooks(ca 40-50 st) och doujinshis(närmare 800-900 verk ritade av diverse personer), allt från 1990-2000 talet; bara säga vad du är ute efter och säg ett pris så ska jag kolla ifall jag har dem och är villig att sälja dem. Men varning, dessa artbooks är ganska tunga; så ifall du skulle bo i Stockholm så skulle du kunna spara en hel del på frakten.

 

/FlyingDragon

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

För kompletta samlingen så fattas det Part 3 och 4?

 

 

Jag har precis fått tag på en hel del artbooks(ca 40-50 st) och doujinshis(närmare 800-900 verk ritade av diverse personer), allt från 1990-2000 talet; bara säga vad du är ute efter och säg ett pris så ska jag kolla ifall jag har dem och är villig att sälja dem. Men varning, dessa artbooks är ganska tunga; så ifall du skulle bo i Stockholm så skulle du kunna spara en hel del på frakten.

 

/FlyingDragon

 

Så manga serier som är gjorda innan 2000?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så manga serier som är gjorda innan 2000?

Finns nog mer, men dessa artbooks är mer eller mindre artisternas andra verk och så, såg bland annat att tecknaren till Shakuga No Shana hade andra conceptarts och så. Kan försöka fixa fram bilder tills imorrn ifall du är intresserad av dem.

 

Annars kan vi ta merparten i PM istället för i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns nog mer, men dessa artbooks är mer eller mindre artisternas andra verk och så, såg bland annat att tecknaren till Shakuga No Shana hade andra conceptarts och så. Kan försöka fixa fram bilder tills imorrn ifall du är intresserad av dem.

 

Annars kan vi ta merparten i PM istället för i tråden.

 

Okej. Jo jag är intresserad så bilder vore skönt!

 

Provade PM:a men du kan inte ta emot stod det :()

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill se en enda stor bild med alla 800 doujinshin på. Med framsidan uppåt. :psyduck:

 

Haha, det kommer tyvärr inte att hända :p har inte en sådan stor yta^^

 

Edit: Ni andra som är intresserade av artbooks kan jag även lägga upp länken här: http://depositfiles.com/files/xuflnb9jy

 

Utgångspriset för varje artbook är 200 kr; vid flera köpare så är det bud som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...