Hoppa till innehåll
Anime.se

Personlighetstest och annat


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

Varför registrerade jag mig på sidan samtidigt?

 

We have great news!

 

 

About you, Volbla:

 

Your personality: Really great

How bad girls want you: So bad

Your profile, as of 8 milliseconds ago: Approved!

 

Check out our matching system. It's a no pressure, massive game of question and answer with millions of people at once. The more you answer, the better your matches will be!

:tireddrop:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
  • 8 months later...
Your stats are:

STR:9

INT:17

WIS:11

DEX:6

CON:10

CHR:7

 

Strength measures your character's muscle and physical power.

 

Dexterity measures hand-eye coordination, agility, reflexes and balance.

 

Constitution represents your character's health and stamina.

 

Intelligence determines how well your character learns and reasons. [...] An animal has an intelligence score of 1 or 2. A creature of humanlike intelligence has a score of at least 3.

 

Wisdom describes a charater's willpower, common sense, perception and intuition. While intelligence represents one's ability to analyze information, wisdom represents being in tune with and aware of one's surroundings. An "absentminded professor" has low wisdom and high intelligence. A simpleton (low intelligence) might still have great insight (high wisdom).

 

Charisma measures a character's force of personality, persuasiveness, personal magnetism, ability to lead and physical attractiveness. This ability represents actual strength of personality, not merely how one is perceived by others in a social setting.

För en vanlig människa ska förmågorna gå mellan 3 och 18, med ett snitt på 10-11.

 

Bara som extra bonus för vad som kan hända till följd av t ex gift eller sjukdomar:

A character with strength 0 falls to the ground and is helpless. A character with dexterity 0 is paralyzed. A character with constitution 0 is dead. A character with intelligence, wisdom or charisma 0 i unconscious.

 

Red: Jag vet inte skillnad på 1 och 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Märkligt test. Jag fick högst (typ 58%) på

 

Schizotypal Personality Disorder - individual is uncomfortable in close relationships, has thought or perceptual distortions, and peculiarities of behavior; preoccupied with seeing themselves and/or the world as strange/odd.

 

Vilket var märkligt, för det var inte det jag svarat. Tappade jag bort mig och svarade nej där jag menade ja och tvärtom. Frågorna om jag var underlig var ju bara för att precis hela omvärlden säger det om mig, så vad ska jag tro? Jag är inte precis Svenssons medelnisse… :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar inte sådana här tester som berättar för en hur man är. Jag vet väl själv hur jag är liksom.

 

Jag tycker sånt är kul att jämföra med hur en dator tycker att jag är :)

Och bara frågorna i sig kan vara något att fundera över.

 

hRJo.png

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paranoid |||||||||||||||||||| 90% 50% Schizoid |||||||||||||||||||| 90% 40% Schizotypal |||||||||| 34% 56% Antisocial |||||||||||| 50% 46% Borderline |||||||||||||| 58% 45% Histrionic || 10% 35% Narcissistic |||| 18% 40% Avoidant |||||||||| 34% 48% Dependent || 10% 44% Obsessive-Compulsive |||||||||||||||||| 74% 45%

 

Ehmm...Läskigt nog så stämmer det rätt så bra in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...