Hoppa till innehåll
Anime.se

Hourou Musuko


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

Nästa tv-avsnitt är en mix av 10+11, och 12:an - som bara skulle kommit på dvd/bd - avslutar serien.

Nu är jag lite förvirrad tror jag, nog att man slår samman avsnitt tio och elva till ett och samma avsnitt tio, men samtidigt listar CR ett "elfte" avsnitt vilket verkar skumt, eftersom det avsnittet borde vara tolvan som skulle följa med serien på dvd/br?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Är verkligen 10+11-avsnittet så förvirrande? Jag menar, de har väl bara klippt ihop avsnitten för att snabba på storyn lite, de hoppar ju inte fram och tillbaka rent kronologiskt, utan de bara snabbar på alltsammans och ökar tempot, eller? När jag såg det tänkte jag inte så värst mycket på "många hopp och en massa röra", jag tror inte jag tänkte på det alls.

 

Sedan, om vi inte visste att avsnittet är två sammanklippta avsnitt, hade vi märkt av effekten då? (applicera på de som märkte någon effekt till att börja med)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...