Hoppa till innehåll
Anime.se

Men varför ger de inte ut det JAG vill ha...


Dancing Moon
 Share

Rekommenderade inlägg

Så, efter mycket tjat och lån av 50+ svenska volymer, har även jag blivit omvänd till One Piece-fan. Fast den är för segdragen för att jag ska orka se hela animen.

 

Kollade dock på nätrekommendationer och drog ner den sjätte filmen, Baron Matsuri och den mystiska ön. Och den var bra, och intressant animerad, och eftersom jag ändå inte vill vara fel sorts genomrutten pirat tänkte jag ta och köpa den - så kan jag visa den för en annan lite lagom intresserad kompis med bättre text, fansubben var nämligen under all kritik. Yay liksom :)

 

Men si, det gick inte! Filmen inte utgiven med svensk eller engelsk text :O Det enda jag kunde hitta var en kommande release på tyska, men då förmodligen bara med tysk text, och det kanske eventuellt någon gång 2011 eller senare. Tack för den

 

Oftast brukar jag vilja ha obskyr gammal shoujo och shonen-ai, vilket jag har full förståelse för att man inte ger ut.... Men One Piece? Förstår inte riktigt varför det saknas OP-filmer överhuvudtaget, det är väl bara att trycka ut DVD:erna till barnen?

 

Har andra råkat ut för sånt, man tycker att det är något helt SJÄLVKLART som såklart någon människa borde prånglat ut, bara för att upptäcka att det är helt omöjligt att få tag i?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men One Piece? Förstår inte riktigt varför det saknas OP-filmer överhuvudtaget, det är väl bara att trycka ut DVD:erna till barnen?

Funimation har haft OP i mindre än fyra år, och jag tror inte att One Piece är så populär i USA att de kan trycka ut filmerna och säsongsboxarna så mycket fortare än de redan gör. Den är inte som Dragonball.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...