Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

grunt

Postal 2

Rekommenderade inlägg

Tja mycket kritik har det fått, jag antar att kritikerna inte kan uppskatta gorehumor eller gamla godingar av Peter Jackson. Personligen tycker jag att det är ett förbannat roligt spel, med många roliga små detaljer. Visst, grafiken är inte den bästa, men storyn är i alla fall av topklass!! Självklart kan det hända vem som helst som skall köpa lite mjölk och ta ut lönen.

Vissa har kallat det rasistiskt men jag skulle i inte sträcka mig så långt som till främlingsfientlighet, däremot är det snarare fientligt mot alla i sådana fall.

Det är ett humoristiskt spel, alla fattar det bara inte...

Vad tycker ni?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Håller med Vanilla, livslängden var otroligt kort. Efter en halvtimme slutade jag spela, redan testat allt och laddningstiderna mellan "sektionerna" gjorde mig tokig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Att ens jämföra det här skruttet med Peter Jacksons underbara filmer tycker jag är lite av en hädelse :D. Inte för att jag har några direkt moraliska motsättningar mot spelidén (GTA är en storfavorit hos mig) men det är så dåligt genomfört och charmlöst spel.

Jag har iof bara spelat demot, men jag tror inte spelet ändrar på sig längre fram. Dessutom dödar man oskyldiga hundar, och DÅ går det för långt!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Vissa har kallat det rasistiskt

Det skulle vara araberna som invaderar kyrkan då, fast spelet driver ju också med våldsamma protestanter och grova sydstatare. ;)

"Save a tree, burn a book!"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Postal 2 har sann humor! jag tröttnar aldrig på att banka sönder skallarna med min fina lilla sapde... om ni bara har spelat det i några minuter så fattar jag att ni blev utråkade.... sulle ni bara ha tålamod så skulle ni få göra as grymma saker som att döda elefanter.... fast det som slår allt är när man sätter eld på bögarnas disco. >:D .. hahaha fan va kul det är... vilket spel *snyft* detta kommer att ta lång tid för mig att glömma.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Detta spel kan man inte ta på allvar. Kan man inte det skall man inte spela det heller. Visst tycker även jag att det blir för mycket när man kan elda upp hundar och använda katter som ljuddämpare. Men i slutändan är det ändå bara ett spel.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Mustachio: Menade inte att jämföra, håller med dig om att Jacksons filmer ligger många klasser över. Jag ville bara peka ut att båda handlar om Gorehumor och att många inte förstår den sortens humor.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Japp, Helt klart massor av Gorehumor. Man skall inte ta spelet på allvar.

Jag tycker spelet saknar både gore och humor. Nu har jag visserligen bara spelat demot, så det kanske kommer senare. Det närmsta gore jag hann se var några lösa huvuden och en och annan bränd kropp men det är ju bara lite vanligt våld. Inget speciellt. Jag missade också all humor, ifall det nu fanns nån i demot...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tror inte att demot innehåller så mycket alls, har för mig att de även censurerade en massa i det. Humor kommer senare men det är svårt att bedömma om alla gillar den eller inte.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det finns gore... Tro mig... En lustig sak är att när man slår av huvudet så sorutar det ut en nätt stråle av blod, en ännu lustigare sak är att om man pissar på någon tills den spyr och sedan slår av huvudet så blir det en fin mix. Om inte det är äckelhumor så vet jaginte vad som är det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu