Hoppa till innehåll
Anime.se

Capcom- bästa spelet


Gemini
 Share

Rekommenderade inlägg

Devil May Cry är ju riktigt bra, även om jag är urdålig på det (Satans lavaspindel! DÖ! DÖ! Argh, jag dog... tusan).
LOL, klarade spelet på tre dagar. Väldigt intressant spel btw, se bara till att använda pistolerna mot den där benigafågeln som kommer sen så dör den fortare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda Capcomspelet som jag kommer på som jag verkligen älskar är nog Breath of Fire IV. Det var synd att de förstörde den fina spelserien med det värdelösa Breath of Fire V: Dragon Quarters.

 

Jag gillade även Mega Man Legends till Playstation 1

 

Streetfighter-spelen brukade jag respektera för dess fina karaktärsdesign, men den har ju spårat ut helt nu. Även Darkstalkers tycker jag har skön design, fast den serien har väl änna glömts bort nu..

 

Jo, sen har vi ju Powerstone som var mycket kul att spela flera på.

 

Det är de jag kommer på..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, sen har vi ju Powerstone som var mycket kul att spela flera på.

Jo, Powerstone 2 är ett riktigt roligt spel, med många roliga saker att låsa upp. Hoppas att de gör en tredje del någon vacker dag.

 

Tvåan fick jag tyvärr aldrig chansen att spela, men fortsatte den i samma stil som ettan så kan det inte blivit annat än bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...